رئیس جمهور تونس: با دزدها حرفی ندارم

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس جمهور تونس تاکید نمود، حاضر نیست با کسانی که منابع این کشور را غارت کردند، تبادل نظر کند.

رئیس جمهور تونس: با دزدها حرفی ندارم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، قیس سعید، رئیس جمهور تونس در ملاقات با اقلیت تونسی ساکن ایتالیا اظهار کرد: آماده تبادل نظر بودم اما با چه کسی؟ حاضر نیستم با کسانی که منابع مردم را غارت کردند، تبادل نظر کنم، حالا درباره چه موضوعی می خواهند صحبت نمایند؟ چرا مردم تونس به ویژه جوانان در این تبادل نظر شرکت ننمایند؟ ما در سال 2021 هستیم نه در سال 2013 یا 2014.

قیس سعید در ادامه گفت: بعضی از تبادل نظری ملی و غیر ملی و اینکه من هم بعضی طرف ها را به ملی گرا نبودن متهم کردم صحبت می نمایند، ما اینها را شنیدیم و اهمیت ندادیم، من کسی را متهم نمی کنم و نمی خواهم به کسی این اتهام را بزنم چرا که من با خدا، خودم و مردم صادق هستم و با وجود موانع به کوشش ادامه خواهم داد و نمی توانم آنها را بیان کنم اما با وجود این موانع به کوشش ادامه خواهم داد.

رئیس جمهور تونس تاکید نمود: هرگز قبول نخواهم کرد در تاریکی قراردادهایی را امضا کنم، آنچه اهمیت دارد این است که امیدهای مردم محقق شوند و من برای تحقق آنها کوشش خواهم کرد و وارد هیچ معامله ای نخواهم شد.

او اضافه کرد: در مدت اخیر به علت اینکه نپذیرفتم وارد این قراردادها شوم، اتفاق های متعددی رخ دادند، گفتند مخالفت های سیاسی و سیاست این را می طلبد اما آنها در نهایت چه می خواهند و می خواهند به کجا برسند؟ می خواهند کشور را نابود نمایند؟ نهادهای کشور از درون هدف قرار گرفتند.

طبق گزارش سایت تونسی موزاییک، اتحادیه مشاغل این کشور از قیس سعید خواست در تبادل نظری ملی در این کشور شرکت کند.

کمال سعد، معاون دبیرکل اتحادیه کار تونس تاکید نمود: اتحادیه تصمیم گرفت طرح تبادل نظری ملی را از رئیس جمهور پس بگیرد.

اتحادیه کل مشاغل تونس دسامبر گذشته طرحی را برای شروع یک تبادل نظری ملی با حضور تمامی طرف های ملی و سیاسی جهت رسیدن به راه چاره های سیاسی، مالی و اجتماعی برای شرایط موجود در تونس بیان کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1436

به "رئیس جمهور تونس: با دزدها حرفی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور تونس: با دزدها حرفی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید