تور آفریقای جنوبی: به نقل از سفیر ایران در آفریقای جنوبی

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا سفیر ایران در آفریقای جنوبی گفته است: اومیکرون بیشتر بچه ها را هدف قرار داده است.

تور آفریقای جنوبی: به نقل از سفیر ایران در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

مهدی آقا جعفری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حدود 10 روز است در آفریقای جنوبی اومیکرون شناسایی شده. در این مدت که تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی کمتر از 500 نفر در روز بود، دیروز به بیش از 16 هزار نفر رسید. خوشبختانه تعداد فوتی ها محدود و دیروز 21 نفر بود.

نکته مهم و کلیدی در اومیکرون این است که بیشتر بچه ها را هدف قرار داده. بچه هایی که واکسن نزده اند یا فقط یک دوز زده اند. البته بزرگترها را که هر دو دوز واکسن را هم زده اند، مبتلا نموده است. این نوع از کرونا بیشتر علائم خفیف دارد و کمتر به بستری شدن در بیمارستان منجر می گردد ولی در عین حال دیروز اعلام شد بچه ها زیر پنج سال هم در بیمارستان بستری شده اند.

اومیکرون فعلا در بیشتر از 40 کشور دنیا چرخیده و در همسایگی ایران هم مشاهده شده است .

سازمان دنیای بهداشت گفته همه کشورها باید آماده اومیکرون باشند. پس لطفا رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی تر بگیریم به ویژه مراقب بچه ها و نوجوانان و دانش آموزان عزیز باشیم که در ایران نیز بعضی اخیرا در مدرسه حضور پیدا می نمایند.

اومیکرون این بار از رگ گردن به بچه ها نزدیکتر است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1615

به "تور آفریقای جنوبی: به نقل از سفیر ایران در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: به نقل از سفیر ایران در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید