واکنش گل محمدی به حضور مدافع استقلال در منزلش و سلب میزبانی ایران

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی گفت: خدا را شکر با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته بازی مهمی با نفت مسجدسلیمان داریم و می خواهیم سال فوتبالی خوشی را به اتمام برسانیم.

واکنش گل محمدی به حضور مدافع استقلال در منزلش و سلب میزبانی ایران

وی ادامه داد: سال سختی به خاطر کرونا، تغییرات مدیریتی و رفت و آمد بازیکنان داشتیم. در کل شرایط خیلی سختی داشتیم اما توانستیم پس از تمام این فراز و نشیب ها به شرایط خوبی برسیم.

سرمربی سرخپوشان اضافه نمود: بیشترین سختی ها را بازیکنان تحمل کردند. فشارها را پشت سر گذاشتند و انتظارات را برآورده کردند. از آنها ممنونم و امیدوارم تا انتها سال پیروز شویم.

گل محمدی درباره حضور فرشاد فرجی در پرسپولیس گفت: مهدی ترابی و مغانلو را گرفتیم. عملکرد خیلی خوبی داشتیم. در خصوص فرشاد فرجی هم صحبت هایی داشتیم و اگر مسائل رفع گردد آن را به انتها می رسانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض بازیکنان به شرایط اقتصادی خود که منجر به آنفالو کردن صفحه باشگاه در اینستاگرام شد توضیح داد: مسائل اقتصادی واقعاً زیادی داریم. شکایت های فراوانی در این فصل داشتیم و برای سال بعد هم این مسائل را داریم. فشارهای اینچنینی را باشگاه تحمل می نماید و از سوی دیگر هم باید به مسائل رسیدگی گردد و آنها مدیریت گردد.

وی تاکید نمود: خودمان می دانیم مسائل وجود دارد اما اگر قول و وعده ای داده می گردد بهتر است به آن عمل گردد.

او درباره شایعه حضور محمد دانشگر مدافع استقلال در منزل شخصی اش به منظور طرح صحبت برای پیوستن به پرسپولیس گفت: خانه من؟! به هر حال وقت جابجایی است و چنین شایعاتی مطرح می گردد. واقعاً چنین بحث هایی نیست. صحبتی با دانشگر نداشتم و تصمیمی برای جذب او هم نداریم.

گل محمدی درباره جدایی بازیکنان در نیم فصل تاکید نمود: غیر از آرمان رمضانی بقیه بازیکنان قرضی رفته اند. طبیعی است در تیمی که بازیکن دارد بازیکنان جوان سراغ تیم های دیگر بروند تا کسب تجربه نمایند.

وی راجع به حضور محمد انصاری در باشگاه برای جدایی از این تیم تاکید نمود: من در جریان نیستم و به نظرم بهتر بود اول با من صحبت می کرد تا دلایل را بشنوم. امروز صبح خودم هم شنیدم. من حتماً باید قبل از آن با او صحبت کنم ولی اینکه قبل از مصاحبه با من به باشگاه رفته جالب نیست.

گل محمدی درباره شرایط عیسی آل کثیر ادامه داد: او از سیزدهم فروردین ماه به تیم اضافه می گردد. فعلاً انفرادی تمرین می نماید. البته ما به او تمرین نمی دهیم.

سرمربی سرخپوشان سرخپوشان پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عدم میزبانی ایران در بازی های باشگاهی و ملی توضیح داد: بیماری کرونا مسائل فوتبال ما را عیان کرد. به نظرم به جای پریدن به سمت مسئولان فیفا و AFC بهتر است ایرادات خودمان را پیدا کنیم و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم. ما در داخل کشور هنوز چمن تمرینی مناسب نداریم آن وقت چطور می توانیم میزبانی کنیم. چطور می توانیم با وجود نداشتن هتل های مناسب در بعضی شهرها که نماینده لیگ رجحان دارند از یک تورنمنت میزبانی کنیم. ما برای داوران هم باید زمین استاندارد برای تمرین کردن بدهیم.

گل محمدی ادامه داد: خیلی ضعیف هستیم و نباید انتظار داشته باشیم به ما میزبانی بدهند. ما از لحاظ مبادلات اقتصادی نیز مشکل داریم. ما برای بازی ها در بعضی شهرها به مسافرخانه می رویم چون هتل ندارند. باید توقعات خودمان را پایین بیاوریم و باید به خودمان نگاه کنیم. واقعاً کار نکردیم. امکاناتی در اختیار تیم ملی و باشگاه ها قرار نگرفته است.

وی درباره حضور در هند برای بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: احتمالاً پنج روز قبل از اولین بازی برویم. وقتی برای اردو نداریم.

سرمربی سرخپوشان درباره توجه به بازی زیبا گبت: خودم شخصاً خیلی علاقه دارم و همواره هم به بازیکنانم می گویم. نتیجه هم به همراهش می آید. باید از بازیکنان تشکر کرد که تمام کوشش خود را کردند.

یحیی گل محمدی درباره اهداف خود در 1400 یادآور شد: لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و بازی در آسیا برایمان هدف هستند. دوست داشتیم تمام این بازی ها را با حضور طرفداران انجام می دادیم. بیشترین ضرر را به خاطر اینکه بیشترین طرفدار را داشتیم، خوردیم. البته در فضای مجازی ما را تنها نگذاشتند و ما را حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1274

به "واکنش گل محمدی به حضور مدافع استقلال در منزلش و سلب میزبانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گل محمدی به حضور مدافع استقلال در منزلش و سلب میزبانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید