استاد غلامحسین امیرخانی در گنجینه زنده بشری ثبت شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای به استانداران تهران و قزوین مراتب ثبت استاد غلامحسین امیرخانی به عنوان گنجینه زنده بشری را ابلاغ کرد.

استاد غلامحسین امیرخانی در گنجینه زنده بشری ثبت شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

در نامه علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و راهنمایی الله جمالی پور استاندار قزوین آمده است:

در راستای اجرای ماده 1 از قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال 1382 و مواد 11 و 12 از قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی حفظ میراث فرهنگی ناملموس مصوب سال 1384 و مواد 2 و 3 آئین نامه اجرایی قانون مذکور مصوب 1387/11/6 هیئت وزیران و با رعایت مقررات آئین نامه اجرایی مذکور، میراث فرهنگی ناملموس با عنوان استاد غلامحسین امیرخانی؛ گنجینه زنده بشری در خط نستعلیق به شماره 45 در تاریخ 29 /1398/11 در فهرست ملی نادره کاران میراث فرهنگی ناملموس به ثبت رسیده است. هرگونه اقدام که موجب حفظ و احیای این میراث گردد، مورد تأکید است.

منبع: چمدان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 853

به "استاد غلامحسین امیرخانی در گنجینه زنده بشری ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد غلامحسین امیرخانی در گنجینه زنده بشری ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید