یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان واگذار می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: اسناد یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان در سفر سرپرست کمیته امداد به سمنان به مددجویان این استان واگذار می گردد.

یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق آماده سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، نجف علی انتظاری صبح امروز در جمع خبرنگاران سمنانی اظهار کرد: اسناد یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان در این سفر به مددجویان واگذار می گردد.

وی اضافه کرد: آیین واگذاری یک هزار و پانصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اضافه کرد: در سفر سرپرست کمیته امداد کشور به سمنان به طور همزمان 5 طرح اداری و فرهنگی این استان واقع در گرمسار ، شاهرود، بیارجمند، امیرآباد و بسطام افتتاح می گردد.

انتظاری بابیان اینکه ساختمان اداری گرمسار، بسطام، امیرآباد، بیارجمند و کانون فرهنگی شاهرود به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: کانون فرهنگی شاهرود باهدف توسعه فعالیت های فرهنگی هنری با زیربنای 560 مترمربع و هزینه بیش از چهار میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بابیان اینکه برای ساخت این پروژه ها بالغ بر 21 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان گرمسار از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

انتظاری اضافه کرد: با بهره برداری از این واحدها، در نقاط شهری این استان مددجوی واجد شرایط فاقد مسکن نداریم و تأمین مسکن مددجویان در شهرها به روز می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اظهار داشت: حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور فردا به استان سمنان سفر می نماید.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 604

به "یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی در استان سمنان واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید