گران ترین شهر ها برای زندگی در جهان را بشناسید

به گزارش وبلاگ علیکایی، بر اساس سیزدهمین آمار گیری سالانه در ساسر جهان لندن به عنوان گران ترین شهر جهان برای زندگی انتخاب شد.

گران ترین شهر ها برای زندگی در جهان را بشناسید

در این تحقیق 406 بازار مسکن شهری در 9 کشور جهان مورد آنالیز نهاده شد. در این آنالیز تعیین شد سنگین ترین بازارهای مسکن به کشور ها استرالیا، نیوزیلند، چین، کانادا، بریتانیا و آمریکا تعلق دارد.

محققان بر این عقیده هستند که قیمت سرسام آور مسکن در این شهر ها نشانه موفقیت آنها نیست بلکه نشانه شکست در فراهم آوردن مسکن برای شهروندان است.

در ادامه این مقاله به شما نشان خواهیم داد 10 شهر گران قیمت جهان برای زندگی در کجا قرار دارند. شاید دیگر دوست نداشته باشید برای زندگی به آنجا بروید!

10- بورنموث و دورست، بریتانیا: قیمت مسکن ناحیه بورنموث و دورست در دوره های قبل به شدت غیر قابل تحمل توصیف شده بود اما در آنالیز 2016 به متوسط کاهش پیدا کرد. با این حال این منطقه همچنان جز 10 شهر گران جهان قرار گرفته است.

9- سان فرانسیسکو: این شهر در ایالت کالیفرنیا نیز از جاهایی است که خرج زندگی و مسکن بسیار بالا است طوری که مقام نهم را به خود اختصاص داده است.

8- لس آنجلس: این شهر یکی از معروف ترین شهر های جهان نیز هست و ستارگان معروف زیادی در آن زندگی می نمایند. همچنین لس آنجلس یکی از شهر های محل تجمع ایرانی ها در آمریکا نیز هست. اما برای زندگی در این شهر هزینه بالایی را باید تقبل کنید.

7- هونولولو: پایتخت هاوایی سال جاری تبدیل به یکی از گران ترین شهرهای جهان برای زندگی شده است. در دوره های پیشین آنالیز نیز این شهر امتیاز بالایی دریافت می کرد. شرط می بندم خیلی ها حتی نام این شهر را هم نشنیده باشند اما اگر از افرادی هستید که رویای زندگی در هونولولو! را در سر می پروراندید باید بگویم متاسفانه کارتان سخت است.

6- ملبورن، استرالیا: این شهر زیبا واقع در استرالیا نیز از شهر های گرانقیمت جهان است. اما همچنان به عنوان یکی از مقاصد مهاجران از آن نام برده می گردد.

5-سن خوزه، ایالات متحده آمریکا: سن خوزه یکی دیگر از شهر های کالیفرنیا است. اینطور که تعیین است کالیفرنیا از ایالات گرانقیمت آمریکا است. نمی دانم شما هم حس من را دارید یا نه اما اگر نام سن خوزه کنار کالیفرنیا نمی آمد فکر می کردم یک شهر در مکزیک است!

4- اوکلند، نیوزلند: اوکلند یک شهر بندری است با برج های فراوان که در این رده بندی مقام چهارم را برای خود نموده است. یکی دیگر از آن شهر هایی که ممکن است تا به حال نامش را هم نشنیده باشید.

3- ونکوور، بریتیش کلمبیا: بریتیش کلمبیا به استان غربی کانادا می گویند. هزینه خرید مسکن در ونکوور به شدت افزایش پیدا نموده طوری که سال جاری این شهر مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

2- سیدنی: سیدنی از شهر های معروف و شناخته شده جهان است که در استرالیا قرار گرفته است. چنین شهر بزرگ و معروفی هزینه بسیار بالایی برای زندگی لازم دارد.

1- هنگ کنگ، چین: هنگ کنگ هفت سال پشت سر هم است که بازار مسکن بسیار گرانی دارد. دیگر واقعا به زندگی در هنگ کنگ فکر نکنید و منتظر باشید ببینید قیمت مسکن تغییری می نماید یا خیر ما در سایت خبرنگاران باز هم شما را در جریان قرار می دهیم!Buy Generic Doxazosin Online Without Prescription, cardura tablets buy online at lowest price. We provide prescription drugs and ship worldwide. Shop with us today. Can i order clomid online, Buy clomid fertility pills - Cheap pharmacy order clomid online cheap! Order clomid online cheap. Based on diaplacentally was covered down immunity effect on where operations have drugs work, hence.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 212

به "گران ترین شهر ها برای زندگی در جهان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین شهر ها برای زندگی در جهان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید