تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا از 10هزار گذشت

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اولین مجموعه از ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا در اواخر سال 2012 در بعضی شهرهای ایالت کالیفرنیا تاسیس شد و حالا ده هزارمین ایستگاه یادشده در بله ویل واقع در ایالت اونتاریوی کانادا افتتاح شده است.

تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا از 10هزار گذشت

تسلا همچنین در حال ایجاد هزار ایستگاه شارژ برقی دیگر نیز هست که پیشرفت آنها در مراحل گوناگون است. این شرکت میخواهد علاوه بر قاره آمریکا، ایستگاه های شارژ متعددی در آسیا، استرالیا، اروپا و خاورمیانه نیز تاسیس کند.

کمبود ایستگاههایی برای شارژ خودروهای برقی، یکی از چالش های اصلی است که باعث می گردد مردم عادی در زمینه خرید این نوع خودروها تردید داشته باشند، اما با گسترش شبکه شارژ خودروهای مذکور شرایط در حال تغییر بوده و افراد به خرید چنین خودروهایی علاقه بیشتری نشان می دهند.

تسلا تا سال 2017 بابت استفاده از این ایستگاه های شارژ هزینه ای از رانندگان دریافت نمی کرد. اما از سال 2018 این شرایط تغییر نموده است. هم اکنون شبکه این ایستگاه ها در کشورهای امریکا، کانادا و چین تابدان حد گسترش یافته که انجام مسافرت های طولانی بین شهری با استفاده از خودروهای برقی را ممکن نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 204

به "تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا از 10هزار گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا از 10هزار گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید