پیشنهاد هیئت رئیسه ICF برای تغییر در مواد کانوئینگ المپیک پاریس

به گزارش وبلاگ علیکایی، فدراسیون جهانی کانوئینگ پس از برگزاری جلسه آنلاین هیئت رئیسه یک قدم به اضافه کردن رشته اکستریم اسلالوم به المپیک نزدیک شد.

پیشنهاد هیئت رئیسه ICF برای تغییر در مواد کانوئینگ المپیک پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سایت فدراسیون دنیای کانوئینگ از تصویب پیشنهاد اضافه شدن دو ماده به رشته اسلالومالمپیک اطلاع داد.

بر اساس این خبر، هیئت رئیسه ICF در مواد پیشنهادی خود برای برنامه المپیک 2024 پاریس، مواد اکستریم اسلالوم زنان و مردان راقرار داده است.

رشته اکستریم اسلالوم یکی از رشته مهیج قایقرانی است که به صورت رقابت رو در رو انجام می گردد و از زمان برگزاری آن در قهرمانی دنیا جذابیت بسیار زیادی برای هواداران قایقرانی و بینندگان تلویزیون داشته است و این جذابیت و تناسب آن با خواسته های IOC، فدراسیون دنیای را بر آن داشته تا این ماده را به المپیک اضافه کند.

این پیشنهاد هیچ ورزشکار بیشتری به رشته قایقرانی در المپیک اضافه نخواهد کرد و شرکت نمایندگان اسلالوم در اکستریم اسلالوم نیز رقابت می نمایند.

با توجه به اینکه کمیته بین المللی المپیک هیچ مدال جدیدی به رقابت های المپیک پاریس اضافه نخواهد کرد، هیئت رئیسه فدراسیون دنیای کانوئینگ پیشنهاد حذف دو ماده کانواسپرینت و اضافه کردن اکستریم اسلالوم را داده است.

اگر این پیشنهاد مورد تایید IOC قرار گیرد کانواسپرینت با 10 ماده و کانواسلالوم با 6 ماده در المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1027

به "پیشنهاد هیئت رئیسه ICF برای تغییر در مواد کانوئینگ المپیک پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد هیئت رئیسه ICF برای تغییر در مواد کانوئینگ المپیک پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید