پشتیبانی از فراوری و ارائه خدمات با استاندارد سازی و ارتقای کیفیت

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل استاندارد استان در ادامه بازدیدها و سرکشی های مداوم از واحدهای فراوریی تحت پوشش استان اردبیل، سال جاری نیز با آغاز سال 1400 که به نام سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است؛ ازدستگاه ها، تجهیزات و آزمایشگاه واحد های فراوریی به صورت هفتگی بازدید به عمل آورده است.

پشتیبانی از فراوری و ارائه خدمات با استاندارد سازی و ارتقای کیفیت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اردبیل، هاشم علایی، ضمن تقدیر از کوشش ها و خدمات واحدهای فراوریی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد، واحساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان واستمرار فراوری در شرایط تحریم گفت: رعایت استاندارد ها ، بازاری مطمئن وپویارا برای فراوریکنندگان ایجاد می نماید.

مدیرکل استاندارداستان اردبیل در ادامه گفت: یک محصول زمانی ماندگاراست که ایمنی و سلامت مشتری را تامین نماید و واحد فراوریی زمانی به برند مطلوب می رسد که هم احتیاج مصرف کننده وهم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد. و رمز ماندگاری برند محصولات ،به روز آوری فناوری فراوریو ارتقاءکیفیت می باشد.

علایی توضیح داد: اداره کل استاندارد استان اردبیل همیشه در کنار واحدهای فراوریی وخدماتی بوده و وبا افتخار حمایت از تقویت فراوریات و برطرف موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داد ه است.

وی همچنین برای برگزاری نشست های تخصصی استاندارد و کیفیت برای برطرف مسائل واحدهای استان اعلام آمادگی کرد. وهمچنین مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحد های فراوریی را در دوره های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی خواهان شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از شروع سال 1400 از خطوط فراوری و آزمایشگا ه واحد های فراوریی ازجمله عسل باران باغرو ،دستمال کاغذی فیدار، بنیاد بتن آذرآبادگان ،کیمیا نوش ، آرتا بتن شرق ،ارس ایرانیان و آرتاویل تایر و.... بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت مدیر کل کنترل کیفیت و پروانه کار برد علامت استاندارد را اعطا کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1405

به "پشتیبانی از فراوری و ارائه خدمات با استاندارد سازی و ارتقای کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی از فراوری و ارائه خدمات با استاندارد سازی و ارتقای کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید