فراوری روزانه 2 هزار ماسک و 900 گان پزشکی در سمای واحد علی آبادکتول

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول از فراوری روزانه 2 هزار ماسک و 900 گان پزشکی از سوی حوزه معاونت مهارت های عمومی و مهارتی(سما) این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

فراوری روزانه 2 هزار ماسک و 900 گان پزشکی در سمای واحد علی آبادکتول

سیدحسن سیدرضایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در علی آباد کتول در تشریح فعالیت ها و دستاوردهای معاونت مهارت های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در مبارزه با کرونا اظهار کرد: نامگذاری های هرسال از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان دهنده اولویت های اصلی کشور در آن سال است و با توجه به شعار سال گذشته مبنی بر رونق فراوری و سال جاری جهش فراوری، باید در نظر داشت که یکی از زیرساخت های مهم مالی فراوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با بیان این مطلب که توسعه و جهش فراوری در حقیقت کوشش برای رسیدن به یک قدرت مناسب مالی است، تقویت اقتصاد داخلی، افزایش امنیت ملی و خنثی شدن تحریم های مالی دشمن را نتیجه تحقق شعار سال جاری برشمرد.

سید رضایی اضافه نمود: ایران کشوری با جوانان تحصیل نموده و متخصص در حوزه های مختلف علم و صنعت است که بدون شک با حضور این عزیزان می توان برای تحقق جهش فراوری گام های مؤثری برداشت.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول نیز به همین دلیل با بهره گیری از توان و تخصص دانش آموختگان و دانشجویان رشته طراحی دوخت حوزه معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) سعی نموده است با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و احتیاج مبرم کادر درمان و بیماران کرونایی به ماسک بهداشتی و لباس های ایزوله (گان) با افتتاح کارگاه فراوری ملزومات مورد احتیاج، رسالت اجتماعی خود را ایفا نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول اعلام کرد: پس از تهیه پارچه اقدام به تهیه ماسک کردیم و فراوری جهادی روزانه 2 هزار ماسک و صدها گان توسط دانش آموختگان و دانشجویان حوزه سما در حال اجرا است.

سید رضایی اعلام نمود: این گان ها پس از برش، دوخته و با ضدعفونی کامل به بیمارستان و مراکز درمانی تحویل داده می گردد و اکنون 10 نفر از دانشجویان به همراه نیروهای پشتیبانی و تدارکات مشغول به خدمت جهادی در این کارگاه هستند.

انتهای پیغام/4117/4062/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 618

به "فراوری روزانه 2 هزار ماسک و 900 گان پزشکی در سمای واحد علی آبادکتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 2 هزار ماسک و 900 گان پزشکی در سمای واحد علی آبادکتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید