واگذاری سهام سرخابی ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/گلستان وزیر ورزش و جوانان گفت: مراحل مربوط به پرونده سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس به اتمام رسیده و در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی هستیم.

واگذاری سهام سرخابی ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن صدرای بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مستندسازی ها، گزارشات ثبت اقتصادی، برگزاری مجامع و حسابرسی ها و مستندسازی املاک و دارایی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به منظور خصوصی سازی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی با همکاری سازمان بورس و فرابورس در حال آنالیز نهایی این مسئله هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دستگاه های مختلف با توسعه فضاهای ورزشی توانستند نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفاء نمایند، توضیح داد: سرانه فضاهای ورزشی در کشور در طول 7 سال گذشته سه برابر شده است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه 26 هزار اماکن ورزشی خصوصی در سطح کشور داریم، گفت: با احتساب فضای ورزشی ورزش و جوانان، بخش خصوصی، آکادمی ها، دانشگاه ها و...، سرانه فضاهای ورزشی هر ایرانی بیش از 1.5 مترمربع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1219

به "واگذاری سهام سرخابی ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری سهام سرخابی ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید