مذاکره وزارت ورزش با فدراسیون برای ساختمان استقلال و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان درباره جلسه اش با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: خوشحالیم که آقای فتح الله زاده دوباره به استقلال برگشته است. ان شاءالله استقلال با حضور او دوران جدید و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. ان شاءالله باید یک بازدید از کمپ حجازی داشته باشیم تا برای قیمت گذاری و بحث افزایش سرمایه جهت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مقدمات فراهم گردد. الان استادیوم مرغوبکار در اختیار باشگاه استقلال است و سند آن هم برای استقلال تنظیم شده است. استادیوم درفشی فر هم به پرسپولیس داده شده است. درباره ساختمان دو باشگاه هم با فدراسیون درحال مذاکره هستیم تا ببینیم پول این دو ساختمان در دوره آقای دادکان از کجا تامین شده است.

مذاکره وزارت ورزش با فدراسیون برای ساختمان استقلال و پرسپولیس

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

تقی زاده ادامه داد: آقای وزیر با توجه به لطفی که به بنده دارد در روزهای گذشته برای حضور آقای فتح الله زاده بسیار پیگیری می کردند. وی به عنوان کسی که استراتژی ورزش را طراحی می نماید، برای همه باشگاه ها اهمیت قائلند. استقلال و پرسپولیس چون زیر مجموعه وزارت ورزش هستند، به نوعی فرزند وزارت خانه محسوب می شوند. به هیچ وجه من ندیدم آقای وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه داشته باشند. او با همه وجود از دو باشگاه حمایت می نماید. آقای وزیر معتقد است هرچقدر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند، کشور هم از آن ها منتفع می گردد و امیدوارم در زمان وی این دو باشگاه واگذار شوند. همچنین در کوشش هستیم تا بودجه وزارت ورزش را چند برابر کنیم. مطمئن هستیم آقای فتح الله زاده با تمام وجود آمده تا استقلال را به روزهای خوبش برگرداند و از خداوند متعال خواستار توفیق ایشان در این امر هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 434

به "مذاکره وزارت ورزش با فدراسیون برای ساختمان استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره وزارت ورزش با فدراسیون برای ساختمان استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید