نوازی: باهوش بودیم در ضدحملات می توانستیم گل بزنیم، وقت تلف نکردیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، مربی تیم فوتبال پدیده گفت: شاید اگر کمی باهوش بودیم، در ضدحملات می توانستیم مقابل صنعت نفت آبادان به گل برسیم.

نوازی: باهوش بودیم در ضدحملات می توانستیم گل بزنیم، وقت تلف نکردیم

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل پدیده مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم. پس از یک بازی خوب و پیش از سال جدید همه سلامت به خانه می فرایند که جای شکر دارد. از میزبانی صنعت نفت تشکر می کنم. شاید خیلی ها بگویند بازی یکطرفه بود، اما خیلی از نفرات خود را از دست داده بودیم و طبیعی بود. از بازیکنان تشکر می کنم و 95 دقیقه زحمت کشیدند. شاید اگر کمی باهوش بودیم، در ضدحملات می توانستیم به گل برسیم.

وی درخصوص اینکه بازیکنان پدیده در بسیاری از دقایق بازی روی زمین می افتادند و کادر پزشکی وارد زمین می شدند، مطرح کرد: این اتفاقات در بعضی بازی ها پیش می آید و نمی توانیم بازیکن را به حال خود رها کنیم. دو هفته پیش هم علی نعمتی با بازیکن حریف سر به سر و پس از بیهوشی، به بیمارستان منتقل شد. باید جلوی این اتفاق را بگیریم و نمی گوییم کسی خودش را روی زمین بیندازد.

مربی شهر خودرو با بیان اینکه شاید صنعت نفت نیز این موضوع را در مشهد پیاده کند، اظهار داشت: این طبیعت فوتبال است و اگر یک بازیکن خودش را روی زمین بیندازد، حق با شماست. بازیکن مطابق شرایط بازی ضربه خورده است و باید درمان گردد.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا اتلاف وقت به وسیله مصدومیت بازیکنان، تاکتیک پدیده بوده یا خیر، توضیح داد: خیر. چنین تاکتیکی نداشتیم. ما همواره روی زمین فوتبال بازی کردیم. صنعت نفت در این مسابقه میزبان بود و ما میهمان بودیم که بازی در این شرایط سخت است. با تغییراتی که داشتیم، تیم ما خوب بازی کرد و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی در این باره که پدیده در این مسابقه فرصت گلزنی چندانی نداشت، گفت: حریف هم موقعیت آنچنانی نداشت. خط دفاعی و کل بازیکنان ما زحمت کشیدند و یک امتیاز هم نتیجه آن بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1269

به "نوازی: باهوش بودیم در ضدحملات می توانستیم گل بزنیم، وقت تلف نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: باهوش بودیم در ضدحملات می توانستیم گل بزنیم، وقت تلف نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید