نصب برچسب های هشدار دهنده در شهر زیرزمینی

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نصب برچسب های هشدار دهنده ورود بدون ماسک ممنوع در متروی پایتخت خبر داد و از شهروندان و مسافران مترو تقاضا کرد برای حفظ سلامت خود و دیگران در شبکه متروی تهران و حومه حتما از ماسک استفاده کنند.

نصب برچسب های هشدار دهنده در شهر زیرزمینی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت گفت: تلاش کرده ایم با نصب نشانه ها در قسمت گیت ورودی ایستگاه و در قطار ها توجه مسافران را نسبت به استفاده از ماسک جلب کنیم.

وی با اشاره به استفاده شهروندان از مترو برای سفر های درون شهری افزود: تنها راه اجرای پیروز این طرح همکاری شهروندان و مسافران و استفاده از ماسک در اماکن متروی تهران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه ما در شرکت بهره برداری مترو برای اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با نصب بر چسب هایی سعی کرده ایم تا این حساسیت را در بین شهروندان و مسافران ایجاد کنیم که در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی (مترو) برای سفر های درون شهری برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق نظر کارشناسان و متخصصین حوزه سلامت فاصله ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند و با زدن ماسک از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنند.

نوبخت با بیان اینکه تمهیداتی همچون ضدعفونی قطارها، ایستگاه ها و پایانه ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود و با توجه به نصب برچسب های ورود بدون ماسک ممنوع در مترو اشاره کرد و گفت: اجرا شدن این طرح تنها توسط خود مسافران امکان پذیر است و از تمامی شهروندان می خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران به این نکته توجه کنند و بدون ماسک وارد شهر زیرزمینی نشوند.

وی گفت: با توجه به اینکه مترو وسیله حمل و نقل انبوه بر است و شرایط آن با سایر وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است و باید رعایت نکات بهداشتی مورد توجه بیشتری قرار گیرد. امیدوارم مسافران مترو با آموزش هایی که از طریق مختلف ارایه داده شده هوشمندانه خودشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

نوبخت در پایان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بکارگیری و استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان در روز های تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترودر حال خدمات رسانی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 778

به "نصب برچسب های هشدار دهنده در شهر زیرزمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب برچسب های هشدار دهنده در شهر زیرزمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید