6 دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی

به گزارش وبلاگ علیکایی، شهروندان ایرانی می توانند برای دریافت ویزای دبی اقدام نمایند؟ در صورت اقدام برای ویزا چند درصد امکان مثبت بودن جواب ویزا وجود دارد؟ دلایل ریجکتی ویزای دبی کدام ها هستند و چه افرادی نمی توانند برای دریافت ویزا اقدام نمایند؟ دانستن جواب این سوال ها و دلایلی که ممکن است درخواست شما از طرف سفارت رد گردد، یاری می نماید که ابتدا دلایل ریجکتی را رفع نموده و سپس برای دریافت ویزا اقدام کنید.

6 دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی

با اعلام خبر صدور برای شهروندان ایرانی، مجددا در میان لیست مقاصد گردشگری قرار گرفته اما نکته اینجاست که شرایط دریافت ویزا کمی تغییر نموده و افراد متقاضی ابتدا بایستی شرایط و دلایل ریجکتی ویزای دبی را آنالیز نموده و سپس برای دریافت ویزا اقدام نمایند. در ادامه این دلایل را آنالیز می کنیم.

دلایل ریجکتی ویزای دبی

.

1- آقایان مجرد زیر 50سال

قوانین جدید ویزای دبی محدودیت هایی را برای آقایان مجرد زیر 50 سال اعمال نموده است. طبق این قوانین آقایان زیر 50 سال (مجرد یا متاهل) به هیچ عنوان نمی توانند به تنهایی برای دریافت ویزا اقدام نمایند. در واقع آقایان با این شرایط سنی فقط و فقط با همراهی همسر می توانند برای ویزا قدام نموده و به دبی سفر نمایند.

این قانون افرادی را که می خواهند با پدر و مادر خود سفر نمایند را هم شامل می گردد. بنابراین درصورتیکه آقایان با شرایط سنی اعلام شده برای دریافت ویزا اقدام نمایند، درخواست آن ها رد خواهد شد.

مدت زمان این محدودیت از طرف مرکز صدور ویزا در دبی اعلام نشده و درصورت برداشته شدن آن به وسیله وبسایت اطلاع رسانی خواهد شد.

2- زوج زیر 35 سال

قوانین مصوبی برای زوج های زیر 35 سال اعلام نشده اما طبق تجربه کارشناسان ما در حال حاضر درخواست ویزای زوج هایی که زیر 35 سال داشته و بدون فرزند به دبی سفر می نمایند رد خواهد شد. همراه داشتن فرزند احتمال درافت ویزای دبی را بالا می برد.

همان طور که گفته شد این قانون مصوب نیست و احتمال اینکه زوج های زیر 35 سال هم بتوانند ویزای دبی را دریافت نمایند وجود دارد.

این محدودیت برای زوج های بالای 35 سال (با فرزند و بدون فرزند) وجود ندارد.

3- تشابه اسمی

قرارگرفتن تشابه اسمی در میان لیست دلایل ریجکتی ویزای دبی کمی عجیب به نظر می رسد اما وجود این تشابه هم ممکن است که به رد شدن درخواست ویزای شما منجر گردد.

بدین صورت که چنانچه اسم فرد متقاضی شبیه به شخصی باشد که دارای سوسابقه در دبی یا مجامع بین المللی باشد، درخواست ویزای ایشان رد خواهد شد. در صورت بوجود آمدن این مسئله شخص متقاضی بایستی با مراجعه به اداره پلیس و دریافت نامه احراز هویت این مشکل را رفع نموده و مجددا برای دریافت ویزای دبی اقدام کند.

4- اقامت بیش از اعتبار ویزا در سفرهای قبل

شما از روز صدور ویزای دبی 2 فرصت دارید تا از آن استفاده نموده و در ادامه طبق اعتبار ویزا می توانید در خاک امارات اقامت داشته باشید. چنانچه با اتمام تاریخ ویزا خاک امارات را ترک ننموده باشید شامل جریمه خواهید شد.

این مسئله در سابقه شما به ثبت رسیده و در صورتی که مجددا برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید درخواست شما رد خواهد شد. بنابراین حتما قوانین را رعایت نموده و چنانچه نمی خواهید از سفر به دبی محروم شوید پس از اتمام تاریخ ویزا خاک امارات را ترک کنید.

5- داشتن سابقه ریجکتی ویزا

داشتن سابقه ریجکتی ویزای دبی به این معنا نیست که شما نمی توانید برای دریافت ویزا اقدام کنید. در واقع در صورت داشتن سابقه ریجکتی، متقاضی بایستی تا 14 روز کاری صبر نموده و پس از طی زمان اعلام شده مجددا برای دریافت ویزا اقدام کند.

اما درصورتیکه متقاضی تنها چند روز پس از اعلام ریجکتی برای دریافت ویزای دبی اقدام کند با درخواست او موافقت نخواهد شد.

6- داشتن سو سابقه در سفرهای قبلی

رعایت بی چون و چرای قوانین از بایدهای سفر به امارات است. همراه نداشتن دارو بدون نسخه، رعایت قوانین رانندگی، اجتناب از دعواهای خیابانی و … همه و همه از قوانینی هستند که جز سوسابقه به شمار آمده و قوانین سختگیرانه ای در رابطه با آنها اعمال می گردد.

از این رو داشتن سو سابقه در سفر به دبی از دلایل ریجکتی ویزای دبی محسوب شده و با درخواست ویزای متقاضیانی با این شرایط موافقت نخواهد شد.

قوانین جدید فرودگاه دبی در کرونا

فرودگاه دبی قوانین جدیدی را جهت پیشگیری از شیوع کرونا اعمال نموده است. بر طبق این قوانین:

  • از مسافران با تابعیت ایرانی، عراقی و افغانی در بدو ورود به دبی تست رایگان کرونا گرفته می گردد.
  • مسافران در بدو ورود به فرودگاه دبی باید اظهارنامه سلامتی را پر نموده و اپلیکیشن COVID19 -DXB SMART APP را بر روی گوشی های همراه خود نصب نمایند. این اپلیکیشن شرایط سلامتی شما را در طول اقامتتان در دبی مورد آنالیز قرار می دهد.
  • ىر صورت مثبت بوىن تست کرونا، مسافر با صلاحدید دولت امارات و با توجه به شدت بیماری در یکی از مراکز قرنطینه دبی، بیمارستان و یا هتل محل اقامت خود (با هزینه شخصی) قرنطینه می گردد.

مدارک جدید ویزای دبی در کرونا

طبق اعلام مرکز صدور ویزای دبی علاوه بر اسکن صفحه اول پاسپورت و کارت ملی، ارائه اسکن صفحه اول و دوم شناسنامه، یک قطعه عکس 4*3 با زمینه سفید و بیمه مسافرتی صادر شده از کشور امارات با پوشش دهی کرونا الزامی است.

نکته مهم: از آنجا که تهیه بیمه مسافرتی برای ویزای دبی فقط و فقط به وسیله آژانس های هواپیمایی امکان پذیر است، کارشناسان ما در واحد ویزا بیمه نامه مسافرتی مورد تایید کشور امارت را در اختیارتان خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید…

شرایط جدید دریافت ویزای دبی

شرایط جدید ویزای دبی و سوالات متدوال درباره صدور ویزا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1302

به "6 دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید