موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای

به گزارش وبلاگ علیکایی، نماینده انحصاری و تام الاختیار موی تای ایفما در ایران گفت: همیشه پیگیر مطالبات به حق جامعه بزرگ این رشته در کشور بوده و از وزارت ورزش و جوانان انتظار حمایت و رسیدگی دارم.

موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نصیری با بیان اینکه موی تای ایفما در ایران همیشه با کسب مدال ها و عناوین ارزنده در جهت برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف قاره ای و جهانی کوشش نموده و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش کشور با عزمی استوار همچنان در عرصه کسب افتخار و توسعه پایدار، حرکت می نماید گفت: یکی از مهمترین دغدغه های جامعه موی تای، نداشتن یک تشکیلات مستقل برای این ورزش مطابق با اساسنامه و مکاتبات مکرر ایفما با کمیته ملی المپیک و بعلاوه وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی ادامه داد: به منظور پیگیری مطالبات به حق جامعه موی تای کشور و برای معین تکلیف فعالیت های آینده این رشته، طی مکاتبه ای رسمی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سالجاری، درخواست ایجاد انجمن مستقل موی تای در تعامل با آن وزارتخانه را مطرح کردیم که سجادی با نظر مساعد و موافق، رسیدگی و حمایت خود را از این درخواست کتبا به معاونت های قهرمانی و حقوقی گفت.

نایب رییس موی تای آسیا اضافه نمود: پیرو نظر مساعد وزیر ورزش، اساسنامه نمایندگی موی تای ایفما به وسیله اینجانب به مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی ارسال و در ادامه، مورخ 4 تیرماه 1402 شورای صدور مجوز فعالیت در قالب فدراسیون- انجمن مستقل، متشکل از سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی معاون توسعه امور ورزش بانوان، میرهادی سید قره رومیانی معاون حقوقی مجلس و امور استان ها، حسین شهرابی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی، موافقت خود را کتبا با تشکیل انجمن مستقل موی تای اعلام و موضوع هفته گذشته با پیگیری کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز به اخذ دستور وزیر رسید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تفاهم لازم با وزارت ورزش و جوانان حاصل شده است، توضیح داد: هدف ما همیشه توسعه و توسعه موی تای و یاری به شاخص مدال آوری ورزش کشور بوده و در تمام میادین سعی نموده ایم با تمام وجود برای اهتزاز پرچم ایران کوشش کنیم. در این مدت نیز همیشه ثابت کردیم که تابع قوانین کشور و پایبند به اصول و ارزش های اسلامی بوده ایم. طی این مدت در جلسات مختلف با معاونت های آن وزارتخانه به تشریح اهداف و دستاورد های بدست آمده پرداختیم و فکر می کنم که سوءتفاهمات رفع شده باشد.

نصیری در انتها اظهار داشت: در حال حاضر مطابق با تفاهم شفاهی اجرا شده منتظر صدور ابلاغ حکم مسئولیت خود از جانب وزارتخانه هستم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2003

به "موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزارت ورزش با فعالیت انجمن مستقل موی تای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید