معرفی واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها

به گزارش وبلاگ علیکایی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از معرفی 19 بانک عامل از سوی بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران واجدشرایط اطلاع داد و گفت: قبل از 20 مردادماه مستاجران واجد شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها معرفی می شوند.

معرفی واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها

جهت دریافت خدمات آلاچیق پارک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در برنامه شبکه خبر، در مورد زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران و اینکه چه افرادی واجد شرایط برای دریافت این نوع از تسهیلات هستند، گفت: 2 میلیون و 220 هزار نفر متقاضی در مدت زمان یک هفته از 4 تا 9 مرداد برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

  • اعلام زمان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از 11 مردادماه پالایش های متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن شروع شده است، اضافه کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای است که قبل از 20 مردادماه اسامی واجدان شرایط و مستاجران نیازمند حمایت های دولتی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک های عامل معرفی شوند.

محمودزاده شرح داد: در مورد پرداخت وام ودیعه مسکن، 19 بانک و موسسه اعتباری توسط بانک مرکزی معرفی شدند که به زودی سهمیه هر بانک به تفکیک استان و شعبه تعیین می گردد و وزارت راه و شهرسازی افراد واجد شرایط را به بانک های معرفی شده از سوی بانک مرکزی معرفی می نماید تا واجدان شرایط در کمترین زمان ممکن تسهیلات را دریافت نمایند.

  • آمار ثبت نام نمایندگان وام ودیعه | چه تعداد شانس دریافت دارند؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 781

به "معرفی واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید