یام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع)

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک سپه طی پیامی، ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) را به مریدان آن امام همام و به ویژه همکاران خود در این بانک تبریک گفت.

یام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع)

به گزارش خبرنگاران، دکتر آیت اله ابراهیمی در این پیغام ابراز امیدواری نموده است، مجموعه مدیران و کارکنان بانک با استعانت از خداوند متعال و با الگو قراردادن شیوه امام اول شیعیان در عرصه های جهاد و زندگی، مدیریت و سیاست، به توسعه و شکوفایی ایران اسلامی یاری نمایند.

در متن پیغام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر آمده است:

فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت و سراسر نور مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر را به تمامی عاشقان و شیفتگان آن امام همام به ویژه همکاران گرانقدر، تمامی پدران فداکار و دلسوز سرزمین عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سیزدهم رجب روزی است که ابرمردی پا به عرصه گیتی نهاد که میلادش سرآغاز فصلی نو در کتاب تاریخ بشریت از جوانمردی، فتوت، نوع دوستی، ظلم ستیزی، شجاعت و صدای عدالت انسانی شد.

بی شک امام علی (ع) طلایه دار ایمان و راستی و یاور همیشگی حضرت رسول اکرم (ص)، در توسعه دین مبین اسلام و ارزشهای والای آن، نقشی بس بزرگ و تلاشی شایسته داشت و امروز پدران و مردان بزرگ این سرزمین با تأسی از سیره امیرالمومنین (ع) و اقتدا به میراث گرانبهای ایشان در نهج البلاغه که هر فصل از آن، درس زندگی و عدالت محوری و شرف و تقواست، می کوشند تا ادامه دهنده راه آن حضرت باشند.

با شکرگزاری خدای سبحان از اینکه توفیق پیروی از امام اول شیعیان را بر ما عطا نموده، از درگاهش مسئلت می نماییم تا این توفیق را نصیبمان نماید که با الگو قراردادن راه و شیوه آن مرد عرصه جهاد، زندگی، مدیریت و سیاست، در راه توسعه و شکوفایی ایران اسلامی و نیز ارائه بهتر و بیشتر خدمات در سنگر بانکی به مردم عزیزمان کوشا باشیم. انشاءالله

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1746

به "یام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید