شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

به گزارش وبلاگ علیکایی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا صورت می گیرد.

شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 همچون سالهای گذشته در تاریخ اصلی خود، همزمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی برگزار خواهد شد.

چهل و یکمین دوره این نمایشگاه مقرر بود همزمان با شروع سال 2021 برگزار گردد که بدلیل همه گیری کرونا تا بهار سال جاری به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1400 و با بهره گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری همزمان حضوری برپا شد.

فیتور با این اقدام خود و کوشش برای جلوگیری از لغو و برپا نشدن نمایشگاه، به تقویت پیغام اهمیت صنعت گردشگری و احتیاج فوری به احیای آن، یاری بزرگی کرد. بطوریکه بسیاری از مقاصد و شرکتها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو حضور خود را در فیتور 2021 تثبیت کردند. با این حال، فیتور 2022 قرار است همچون سالهای گذشته از 19 تا 23 ژانویه برگزار گردد.

ایران میخواهد در این دوره از فیتور حضور داشته باشد. در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد جهانی را فراهم می نماید.

چهل و دومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور از 29 دی تا 3 بهمن 1400 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برپا خواهد شد. فیتور یکی از مهمترین نمایشگاه گردشگری در بازار کشورهای لاتین زبان است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1425

به "شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید