گواهینامه اشتهار به تعالی یک الماس به سعدآباد اعطا شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت کننده با پیام دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور عصر سه شنبه 14 مرداد 99 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

گواهینامه اشتهار به تعالی یک الماس به سعدآباد اعطا شد

در این مراسم پارک ملی علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی گواهینامه اشتهار به تعالی یک الماسرا به مجموعه فرهنگی -تاریخی سعدآباد اعطا کرد.

کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی مجموعه سعدآباد به نمایندگی از شاغلان این مجموعه در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران حضور یافت و جایزه اشتهار به تعالی یک الماسرا دریافت کرد.

بهاره دادیار مسئول فرآیند ارزیابی مجموعه سعدآباد نیز به عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی معرفی شده و لوح تقدیر این همایش ملی را دریافت کرد.

الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی بین المللی بنیاد ملی کیفیت اروپا EFQM است و جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران به عنوان یکی از ابزار های مؤثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.

در فرآیند اعطای این جایزه ملی بخش های مختلف صنعت گردشگری، سالانه در قالب جوایز جداگانه ارزیابی می شوند و برگزیدگان نیز در نهایت معرفی می شوند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 879

به "گواهینامه اشتهار به تعالی یک الماس به سعدآباد اعطا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهینامه اشتهار به تعالی یک الماس به سعدآباد اعطا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید