روس ها و اماراتی ها به ترتیب کم توقع ترین و پرتوقع ترین مشتریان هتل ها
به گزارش وبلاگ علیکایی، روس ها آسان گیرترین و کم توقع ترین مشتریان و شهروندان اماراتی پرتوقع ترین و ناراضی ترین مشتریان صنایع هتل داری هستند.
طبق نتایج آنالیز هایی که درمورد سخاوت مشتریان هتل ها از ملیت های مختلف از نظر مقدار سخاوت آنان در ارزیابی خدمات هتل ها صورت گرفت، روس ها بالاترین رتبه از مقدار رضایت و گردشگران اماراتی سخت گیرترین ومتوقع ترین ملیت ها در زمینه خدمات هتل ها به مسافران را کسب کردند.
این آنالیز ها که به وسیله یک آژانس مسافرتی آنلاین به نام آگودا درجولای سال 2015 صورت گرفت، با این هدف که معین گردد مقدار رضایت کدام ملیت ها از میانگین نرخ رضایت از هتل ها بالاتر و کدامیک کمتر از سطح میانگین رضایت بوده است، انجام شد.
این آنالیز ها نشان داده است که مسافران روس تمایل به ارایه بالاترین نمره برای رضایت از خدمات هتل ها داشته اند. مقدار رضایت روس ها از هتل ها نسبت به همه ملیت ها 0/56 درصد بالاتر از میانگین دنیای است. دراین نظرسنجی بیش از 8 نفر از هر 10 نفر که مورد پرسش قرار گرفته اند از خدمات هتل داری درهتل هایی که اقامت داشتند، ابراز رضایت نموده اند.
پس از روس ها، گردشگران و مسافران مصری، سپس ایرلندی ها و لهستانی ها دراین جدول بالاترین مقدار رضایت را از هتل های مورد اقامت خود ابراز نموده اند.
مسافران چینی نیز دراین جدول، از جمله مسافران سخاوتمند و آسان گیر بوده اند و مسافران امریکایی و بریتانایی و سپس استرالیایی ها در ردیف های بعدی جای داشته اند.
در سوی دیگر این جدول مسافران اماراتی با 0/32 امتیاز به هتل های محل اقامت خود، کمتر از میانگین رضایت دنیای قرار دارند. ژاپنی ها، عمان، هند و قطر مسافران نیز درمیان این گروه از مشتریانی هستند که رضایت کمتری داشته اند.
جان براون مدیر دفتر عملیاتی موسسه آگودا، مسافران از کشورهای مختلف تمایل دارند که استانداردهای مختلفی را در امتیاز دهی مد نظر قرار دهند. این استانداردها بسته به الگوهای سفر، قدرت مالی درپرداخت هزینه ها و علایق و نیز بی علاقه گی های کلی و سلیقه عمومی شان با هم فرق دارد. مشتریان ما اغلب از سراسر دنیا در امتیاز دهی و نظرسنجی ما شرکت می نمایند که بازتاب میانگین رضایت مشتریان از سراسر دنیا است.
مسافران از کشورهای کانادا، آفریقای جنوبی و تایوان نیز نزدیک ترین نمرات را به میانگین دنیای شاخص رضایت مندی از خدمات هتل داری در سطح دنیا به هتل های محل اقامت خود داده اند.
منبع: کجارو / chn.ir