رئیس جمهور کرواسی در گفت وگو با روحانی: افزایش تحریم ها علیه ایران غیرانسانی است

به گزارش وبلاگ علیکایی، روسای جمهور ایران و کرواسی روز دوشنبه در یک گفت و گوی تلفنی بر توسعه و تعمیق مناسبات و همکاری ها تاکید و بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریبا همه کشورهای جهان را درگیر نموده است، تاکید کردند.

رئیس جمهور کرواسی در گفت وگو با روحانی: افزایش تحریم ها علیه ایران غیرانسانی است

به گزارش خبرنگاران، روسای جمهور ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.

روسای جمهور دو کشور همچنین در این گفت وگوی تلفنی ضرورت همراهی و کمک همه کشورهای دنیا در شرایط سخت امروز و مقابله با رفتارهای یک جانبه گرایانه بعضی کشورها را مورد تاکید قرار دادند.

حسن روحانی با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیر انسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با اینگونه رفتارها مقابله نموده و مواضع جدی اتخاذ نمایند.

رئیس جمهور کرواسی نیز در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت توسعه و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به عنوان کشوری با تمدن دیرینه و صندلی ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه ای برای کرواسی برخوردار است.

زوران میلانوویچ اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را غیر انسانی و نادرست خواند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 701

به "رئیس جمهور کرواسی در گفت وگو با روحانی: افزایش تحریم ها علیه ایران غیرانسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور کرواسی در گفت وگو با روحانی: افزایش تحریم ها علیه ایران غیرانسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید