ترامپ باز هم هشدار بازگشایی مدارس را نادیده گرفت

به گزارش وبلاگ علیکایی، رییس جمهوری آمریکا هشدارها پیرامون بازگشایی زودهنگام مدارس و فعالیت های مالی را غیرقابل پذیرش دانست.

ترامپ باز هم هشدار بازگشایی مدارس را نادیده گرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بامداد پنجشنبه درباره هشدار آنتونی فائوچی مقام ارشد بیماری های عفونی این کشور پیرامون بازگشایی زودهنگام مدارس گفت: این پاسخ برای من قابل پذیرش نیست، به ویژه وقتی صحبت بازگشایی مدارس به میان می آید.

فائوچی روز سه شنبه در یک نشست شهادت دهی در سنای آمریکا در پاسخ به چگونگی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در پاییز امسال، با تاکید بر اینکه این مسأله به عوامل مختلف از جمله انجام آزمایش کرونا بستگی دارد، گفت: فکر می کنم که بهتر است مراقب باشیم.

فائوچی که ریاست موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا را برعهده داشته و عضو کارگروه مقابله با کرونا کاخ سفید است، هشدار داد که درباره برطرف تعطیلی و محدودیت های مالی باید محتاطانه عمل گردد، چراکه ممکن است منجر به ایجاد موج های جدید شیوع کرونا گردد.

این در حالی است که ترامپ بامداد پنجشنبه در کاخ سفید به خبرنگاران گفت تنها چیزی که می تواند بپذیرد این است که آن دسته از استادان دانشگاه و معلمان مدارس که سنشان از مقدار مشخصی بالاتر است، در کلاس های درس حاضر نشوند.

رییس جمهوری آمریکا که رشد مالی را مبنای شعارهای انتخاباتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور در ماه های آینده قرار داده، ایالت های آمریکا را تشویق به ازسرگیری فعالیت های مالی و بازگشایی مراکز آموزشی می نماید.

براساس آخرین آمارها تا به امروز بیش از یک میلیون و 430 هزار نفر در آمریکا به کووید19 مبتلا شده و بیش از 85 هزار نفر جان خود را براثر آن از دست داده اند. این در حالی است که تنها حدود 310 هزار نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 748

به "ترامپ باز هم هشدار بازگشایی مدارس را نادیده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ باز هم هشدار بازگشایی مدارس را نادیده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید