دمشق تحریم های غرب علیه روسیه را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، دمشق تحریم های اعمال شده توسط آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا علیه روسیه را محکوم نموده و خواستار لغو هرچه سریع تر این تحریم ها شد.

دمشق تحریم های غرب علیه روسیه را محکوم کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه تاکید نمود: این اقدامات با قانون بین الملل مغایرت داشته و نقض آشکاری در امور داخلی روسیه به حساب می آید.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام نمود: سوریه خواستار لغو هرچه سریع تر چنین اقدامات غیرقانونی و همچنین اعتباردهی مجدد به قانون بین المللی است تا صلح و ثبات در دنیا حفظ گردد.

این منبع عنوان داشت: سوریه مجدداً تاکید می نماید که فشارهای غرب به وسیله این اقدامات در راستای کوشش های مداومش برای إعمال سیاست های خود بر کشورهای دیگر، نتیجه اش شکست است و جز به تشدید تنش و اشاعه فضای بی ثباتی در عرصه بین الملل نخواهد انجامید.

وی گفت: سوریه که ملتش از تروریسم مالی در نتیجه اقدامات یکجانبه غیرقانونی رنج می برند، مجدداً بر همبستگی کامل خود با کشور دوست روسیه در رویارویی با سلطه و تکبر حاکم بر سیاست آمریکا و دست نشانده هایش تاکید می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1252

به "دمشق تحریم های غرب علیه روسیه را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمشق تحریم های غرب علیه روسیه را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید