دانشگاه حکیم سبزواری میزبان کنفرانس بین المللی صنعت سیمان می شود

به گزارش وبلاگ علیکایی، پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی با مدیریت اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

دانشگاه حکیم سبزواری میزبان کنفرانس بین المللی صنعت سیمان می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حمیدرضا اویسی، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو گفت: این کنفرانس با حضورمتخصصان و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از کشور های مختلف ازجمله آلمان، اتریش و دانمارک روز های 19 تا 20 آبان 1398 در سالن همایش های رازی تهران برگزار می شود.

اویسی با اشاره به برگزاری پیروز چهار دوره از این کنفرانس با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری، شرکت سیمان سبزوار و ماهنامه علمی-فنی-اقتصادی سیمان، اضافه نمود: برگزاری همایش هایی از این دست که با مشارکت دانشگاه، صنعت و فعالین اقتصادی و بازرگانی صورت می گیرد، زمینه توسعه ارتباطات بین دانشگاه و صنعت را فراهم می کند.

دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی آخرین یافته های علمی و دستاورد های روز دنیا در زمینه صنعت سیمان به عنوان یکی از صنایع مادر است.

وی گفت: در برگزاری این کنفرانس دانشگاه های علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد و صنعتی شاهرود مشارکت دارند.

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری اضافه نمود: بر اساس زمان بندی اجرا شده شرکت کنندگان تا 30 مهرماه ماه سال جاری مهلت دارند اصل مقالات را ارائه کنند.

وی یادآور شد: به روال چهار دوره گذشته در حاشیه این کنفرانس علمی، نمایشگاهی از توانمندی شرکت های فعال در حوزه صنعت سیمان برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 161

به "دانشگاه حکیم سبزواری میزبان کنفرانس بین المللی صنعت سیمان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه حکیم سبزواری میزبان کنفرانس بین المللی صنعت سیمان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید