خرید خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو به وسیله دفاتر پلیس

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- با امضای قرارداد همکاری، امکان خرید خدمات امدادخودروایران به وسیله دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور فراهم شد.

خرید خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو به وسیله دفاتر پلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس شرکت امدادخودرو ایران، برای تسهیل دسترسی به خرید خدمات امن امدادی در سراسر کشور، در تفاهم نامه ای با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، امکان خرید خدماتی همانند اشتراک طلایی، امداد سیار و امدادیار امداد خودرو ایران به وسیله دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور را فراهم کرد.

به گزارش ارتباطات شرکت امدادخودروایران، مشتریانی که نسبت به خرید کارت اشتراک طلایی از این شرکت اقدام می نمایند از خدماتی همانند پاسخگویی 24ساعته و مشاوره فنی، ارایه خدمات امدادی به صورت شبانه روزی بدون احتیاج به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان، انجام سرویس های ادواری استاندارد در محل به صورت رایگان، گارانتی تعمیرات و بعلاوه تعویض خودرو در خسارت کلی بالای 60 درصد، با توجه به سال فراوری خودرو و نوع اشتراک خود، دریافت خواهند کرد.

اشتراک امدادیار علاوه بر ارایه خدمات عمومی امدادی در محل، حمل رایگان خودروی متوقف ناشی از حادثه به نزدیک ترین نمایندگی یا محل مورد نظر مشتری را هم برعهده دارد. دریافت خدمات مشاوره فنی تلفنی و بعلاوه انتقال سرنشینان در جاده ها از دیگر خدماتی است که در قبال دریافت اشتراک امدادیار به هموطنان ارایه خواهد شد. از دیگر امکانات امدادیار می توان به ارزان بودن هزینه اشتراک، کاهش دغدغه مشتریان در هنگام حادثه و تصادف برای انتقال خودرو، انجام هماهنگی برای انتقال سرنشینان به محل امن و ارایه خدمات با ضمانت رسمی و معتبر در صورت خسارت احتمالی حین خدمت، اشاره نمود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه وب سایت شرکت امدادخودروایران www.096440.com و بعلاوه مراجعه به دفاتر پلیس +10 سراسر کشور و یا با شماره سراسری 096440 و به زودی در اپلیکیشن پلیس من، از خدمات خدمات خودرویی این شرکت بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1440

به "خرید خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو به وسیله دفاتر پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو به وسیله دفاتر پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید