خبرنگاران، برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1395

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران در جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، برنده تندیس زرین برند محبوب، گشت.

پس از چند ماه رقابت میان برندهای شرکت کننده در نظرسنجی در گروههای مختلف کالا و خدمات، شرکت خبرنگاران بالاتر از سایر رقبا، به عنوان برند محبوب صنعت گردشگری برگزیده شد. این نظر سنجی با تجمیع آراء مردم به وسیله پیامک و اپلیکیشن ها، تا سرانجام روز 26 اسفند ماه صورت گرفت. بر اساس تجمیع آرای مردمی، تعداد کل 354791 رای مردمی در مجموع گروههای حاضر در نظرسنجی جمع آوری گشت که مبنای انتخاب برند محبوب سال 1395 نهاده شد.

خبرنگاران، برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1395

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خبرنگاران که پیوسته در این سال ها، ارائه خدمات با کیفیت را جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان به عنوان یک رسالت سازمانی پیگیری نموده است، در مراسم سال جاری بعنوان محبوب ترین برند سال 95 در صنعت جهانگردی براساس آراء مردم انتخاب گشت و در تاریخ 11 مرداد ماه طی مراسمی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، از این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، در این نظرسنجی، آرای مردمی در 88 گروه مختلف از طرف مردم دریافت گشت. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شدند به عنوان محبوب ترین برند معرفی شدند و تندیس زرین برند محبوب در گروه مورد نظر را دریافت کردند.

خبرنگاران که از پیشتازان جهانگردی آنلاین در کشور است در سالیان گذشته افتخارات بسیاری کسب نموده، که همه آنها را مدیون مشتریان خوب خود بوده و همواره سعی نموده با ارائه خدمات گسترده در زمینه های خرید آنلاین بلیط هواپیما ، رزرو هتل، تورهای مسافرتی و بیمه مسافرتی و … خدمات با کیفیتی را ارائه نماید. بعضی از افتخارات گذشته خبرنگاران عبارتند اند:

دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا در سال 2015

اعزام بیشترین مسافر به کشور مالزی در بین تمامی آژانس های مسافرتی غرب آسیا در کنار برگزاری باکیفیت تورهای مالزی در شهرهای کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی و … از دلایل انتخاب خبرنگاران به عنوان بهترین شرکت مسافرتی در غرب آسیا بوده است. خبرنگاران در سال 2015، بیش از 12 هزار جهانگرد ایرانی را راهی مالزی نموده است و نقش ویژه ای در جهت تحقق اهداف و توسعه جهانگردی بین دو کشور ایفا نموده است.

دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1394

یکی از معتبهترین گواهینامه ها در زمینه مشتری مداری، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان می باشد که شرکت خبرنگاران در سال های اخیر با توجه به موارد ذیل، پیروز به دریافت آن شده است:

  • قیمت گذاری خدمات بر طبق ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان
  • کوشش در جهت کاهش قیمت تمام شده خدمات به وسیله ارائه خدمات وسیع، متنوع
  • برخورداری از نظام رسیدگی به شکایات و نظرات مصرف کنندگان و جبران خسارات ناشی از خرید خدمات
  • کمترین مقدار شکایت در برگزاری تورها و خدمات ارائه شده

کسب رتبه اول در فروش بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبری همانند ترکیش و ماهان

شرکت خبرنگاران در سال های اخیر با توجه به استقبال مردم از امکان رزرو بلیط هواپیما در سایت خبرنگاران نه تنها به عنوان پرفروش ترین شرکت مسافرت هوایی از طرف ایرلاین هایی مثل ماهان و ترکیش معرفی گشته بلکه در فروش بلیط هواپیما هم در کل ایران حائز رتبه اول شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1732

به "خبرنگاران، برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1395" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران، برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1395"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید