توسعه گردشگری استان خراسان جنوبی مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی با قدرانی از اقدامات پیش بینی شده در نوروزی برای مسافران گفت: برای توسعه گردشگری استان همکاری و حمایت های لازم را خواهیم داشت.

توسعه گردشگری استان خراسان جنوبی مورد حمایت قرار می گیرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، محمد فرهادی به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی از مسئولان استانی ظهر امروز از مجموعه موزه های باغ جهانی اکبریه بیرجند بازدید کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این بازدید گفت: خوشبختانه در نوروز امسال برنامه های خوب، شاد و مفرحی را برای مردم پیش بینی شده است.

فرهادی اظهار کرد: در دیگر شهرستان های استان نیزاقدامات خوبی توسط ستاد خدمات سفر استان اجرا شده است.

وی با اشاره به برپایی بازارچه صنایع دستی در این استان اعلام کرد: همچنین در ورودی دیگر شهرستانها به معرفی محصولات بومی و صنایع دستی منطقه پرداخته شده است.

فرهادی اضافه کرد: مسافران و رسانه ها می توانند نقش بسزایی در زمینه معرفی پتانسیلهای خراسان جنوبی داشته باشند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی اعلام کرد: این استان دارای ظرفیت های بالایی بوده که متاسفانه ناشناخته مانده اند.

وی با اشاره به هزینه های برپایی بازارچه دائمی صنایع دستی در باغ اکبریه اعلام کرد: استانداری خراسان جنوبی قبل از فرا رسیدن ایام عید، یاری خوبی را برای برنامه های این ایام اختصاص داد.

فرهادی با بیان اینکه امیدواریم در سال 96 اعتباراتی را برای این موضوع اختصاص دهیم، گفت: همچنین دربحث توسعه گردشگری در استان همکاری و حمایت لازم را خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 388

به "توسعه گردشگری استان خراسان جنوبی مورد حمایت قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری استان خراسان جنوبی مورد حمایت قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید