تصویب 100 مصوبه در بازدیدهای میدانی منطقه13

به گزارش وبلاگ علیکایی، دور اول بازدیدهای میدانی شهردار منطقه 13 از محله ها با تصویب 100 مصوبه و برطرف مسائل و موضوعات شهری در این محدوده به انتها رسید.

تصویب 100 مصوبه در بازدیدهای میدانی منطقه13

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه13 گفت: با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف و رسیدگی به درخواست های مردمی و برطرف مسائل از ابتدای سال تا کنون از محله های زاهدگیلانی، صفا، اشراقی، نیروی هوایی، دهقان، شورا، حافظیه، آشتیانی، سرخه حصار، امامت و شهید اسدی بازدید و موضوعات مرتبط با محله های را رصد، آنالیز نموده ایم.

محمدهادی علی احمدی اضافه نمود: دور اول بازدیدهای میدانی از محله های منطقه13 به خاتمه رسید و این بازدیدها با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و نظارت بر نحوه اجرای فعالیت ها انجام می گردد.

او بازدیدهای میدانی و حضور در سرای محله های را فرصتی مناسب برای شناخت درخواست های شهروندان و انتظارات آنان از مدیریت شهری بیان کرد و گفت: در راستای تحقق سیاست های مدیریت ارشد شهری، با بازدیدهای مستمر از محله های نسبت به شناسایی مسائل و مسائل و برطرف آنها اقدامات لازم صورت می گیرد.

شهردار منطقه13 حضور معتمدان محلی در بازدیدها برای شناسایی مسائل، تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات موثر دانست و اضافه نمود: در بازدیدهای میدانی با تکیه بر برنامه ریزی محله ای و رویکرد محله محوری ضمن تاکید بر ارتباط با شهروندان، سازوکاری برای پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مد نظر نهاده شده است.

به گفته علی احمدی، جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها، شناسایی و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری، روکش آسفالت و بازسازی پیاده روها، تأمین اقلام ترافیکی نواحی، جمع آوری تیرهای چراغ برق در بافت فرسوده، تعمیر و نوسازی مخازن، ساخت کانیو و سرپوشیده کردن نهرهای محله صفا، تسریع پروژه دیوار مالون، ساخت میدان میوه و تره بار در شهرک نیروی هوایی، رنگ آمیزی کافوهای برق و بازسازی و بازسازی میدان امامت از جمله اقداماتی بود که در بازدیدهای میدانی در دستور کار نهاده شد.

بازدید میدانی منطقه13 بازدید میدانی منطقه13

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1862

به "تصویب 100 مصوبه در بازدیدهای میدانی منطقه13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 100 مصوبه در بازدیدهای میدانی منطقه13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید