بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!

به گزارش وبلاگ علیکایی، ستاره ولزی رئال در پی بحران اقتصادی ناشی از کرونا، احتمالا فصل بعد نیز در این باشگاه خواهد ماند.

بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال باعث ضرر و زیان مالی زیادی به تیم های لالیگا شده است و برخی مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان شان شده اند.

بحران مالی توان مالی تیم های اروپایی برای خرید بازیکن را نیز کاهش داده و شاید گرت بیل ستاره مغضوب زیدان که مدت هاست از فرم خوب خود به دور است، یک سال دیگر هم در رئال ماندنی شود.

گرت بیل فصل حاری با تنها دو پاس گل و سه گل در تمام رقابت ها، زیدان و هواداران رئال را مایوس کرده است. ستاره ولزی در ششمین فصل حضورش در رئال مادرید، با 4 مصدومیت روبرو شده و تنها در 18 بازی رئال حاضر بوده است. او دومین بازیکن گران قیمت رئال است در حالی که تنها 1000 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته است.

اگر فصل نیمه تمام بماند، آخرین بازی او برای رئال مقابل سلتاویگو به ثبت خواهد رسید. در شب تساوی خانگی رئال که گرت بیل دقیقه 84 با یک کارت زرد میدان را ترک کرد؛ بدون اینکه هیچ کار مفیدی انجام داده باشد.

طبق ادعای نشریه سان، با توجه به تغییری که در سیاست باشگاه رئال مادرید به وجود آمده، سران این باشگاه مادریدی نام گرت بیل را از فهرست فروش تابستانی خود خط زده اند. به این ترتیب بیل در رئال مادرید خواهد ماند و در فصل جابجایی تابستانی تیم را ترک نمی کند.

در واقع وجود بحران مالی و عدم دسترسی به بازیکنان جدید، مدیریت رئال را وادار به ادامه همکاری با بیل کرده است. قرارداد بیل با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 687

به "بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید