بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت از یک بیمارستان در ووهان چین

به گزارش وبلاگ علیکایی، تیم سازمان بهداشت جهانی امروز (شنبه) تحت مراقبت های شدید مقامات چینی از یک بیمارستان در مرکز شهر ووهان بازدید کرد.

بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت از یک بیمارستان در ووهان چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تیم سازمان بهداشت دنیای در دومین روز پس از سپری کردن قرنطینه دو هفته ای به بیمارستان جینینتان رفتند که پزشکان این بیمارستان نمونه هایی از بیمارانی که از یک بیماری نامشخص در اواخر 2019 رنج می بردند را جمع آوری نموده بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیتر داساک، یکی از اعضای این تیم در توییتر نوشت: فرصت مهمی برای گفتگوی مستقیم با پزشکانی که در زمان حیاتی مبارزه با کووید در صحنه بودند ایجاد شده است.

تیم سازمان بهداشت پس از ترک هتل در روز پنجشنبه با خبرنگاران هیچ صحبتی انجام ندادند. ماریون کوپمن یکی از اعضای تیم سازمان بهداشت در توییتی نوشت: تازه از بازدید بیمارستان جینینتان بازگشته ایم، بیمارستانی که در بیماری های واگیردار تخصص داشته و اولین موارد (کرونا) در ووهان در این مرکز درمان شدند. داستان ها بسیار شبیه به چیزی است که من از پزشکان ICU خود شنیده ام.

انجام تحقیقات سازمان بهداشت دنیای با تاخیر ازسوی چین انجام شد و همین مسئله نگرانی هایی از اختلاف میان واشنگتن و پکن را ایجاد کرد. بعضی چین را متهم نموده اند که با ایجاد تاخیر سعی در پنهان کردن میزان ابتدایی شیوع این ویروس را داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1197

به "بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت از یک بیمارستان در ووهان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت از یک بیمارستان در ووهان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید