امکان نظارت بر همه واحدهای تولیدکننده فرم مدارس وجود ندارد

به گزارش وبلاگ علیکایی، نایب رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان اصفهان گفت: مدارس تحت کنترل آموزش و پرورش هستند و امکان نظارت بر همه واحدهای تولیدکننده فرم مدارس وجود ندارد.

امکان نظارت بر همه واحدهای تولیدکننده فرم مدارس وجود ندارد

همزمان با فرارسیدن ماه مهر، ماه ورود دانش آموزان به مدارس پوشاک و فرم مدارس از جمله مواردی است که خانواده ها درگیر تهیه آن هستند، اما موضوعی که خانواده ها از آن شکایت دارند گرانی فرم ها است و اینکه چرا مسئولان امر در این خصوص نظارت نمی نمایند.

ناصر ربیعی گرانی لباس فرم مدارس را ناشی عدم نظارت دقیق آموزش و پرورش در این حوزه دانسته و گفت: مدارس تحت کنترل آموزش و پرورش هستند، بعضی از تولیدنمایندگان پول های عجیب و غریبی به مدارس می دهند.

نایب رئیس اتحادیه صنف تولیدنمایندگان و فروشندگان اصفهان در پاسخ به نقدها مطرح شده نسبت اهمال اتحادیه در ارسال نرخ مصوب به تولیدنمایندگان و فروشندگان، گفت: هیچ قانونی مبنی بر الزام تولیدنمایندگان برای آنالیز قیمت محصولات شان و تایید این برآورد قیمت به وسیله اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وجود ندارد؛ اگر این قانون پیش بینی شده پس اتحادیه متخلف است.

بازرس اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در همین زمینه گفت: قرار بود که تمام طرح های فرم مدارس به همراه برآورد قیمت ها در سامانه ای که پیش از این به وسیله آموزش و پرورش طراحی شده است، بارگزاری شده و قابل رصد باشد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

عبدالحسین وکیلی اضافه نمود: تعداد واحد های تولیدی بالا است و امکان آنالیز قیمت در همه واحد های تولیدی وجود ندارد. از طرف دیگر هر واحد تولیدی ممکن است که لباس فرم حدود 10 تا 15 مدرسه را تامین کند و امکان آنالیز همه آن ها وجود ندارد.

رئیس شعبه چهارم اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در این خصوص گفت: متاسفانه ناهماهنگی بین دستگاه های متولی و مراجع نظارتی موجب ضایع شدن حقوق بعضی از شهروندان است.

بنایی ادامه داد: قرار است با ورود به سیستم های فروش با متخلفان برخورد نموده و با کسی به حقوق مردم دست درازی نموده باشد، برخورد کنیم.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1868

به "امکان نظارت بر همه واحدهای تولیدکننده فرم مدارس وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان نظارت بر همه واحدهای تولیدکننده فرم مدارس وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید