آقانیا: رضا گرایی می تواند به طلای المپیک برسد، بنا لطف کرد و به دو اردو دعوتم کرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک جوانان می گوید که رضا گرایی می تواند به طلای المپیک برسد چون خیلی بافکر و فنی کشتی می گیرد.

آقانیا: رضا گرایی می تواند به طلای المپیک برسد، بنا لطف کرد و به دو اردو دعوتم کرد

محمدرضا آقانیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در اردوهای اخیر تیم ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا لطف کرد و به دو مرحله اردو دعوتم کرد. بعد از مدت ها در حال و هوای اردو و تمرینات قرار گرفتم و خوشبختانه رو به جلو هستم.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان آسیا و جهان که پیش از این با بیماری سرطان مبارزه می کرد و به بهبودی رسیده، تاکید کرد: به دو اردوی اخیر دعوت نشدم، اما همان حضور در دو اردو برایم خوب بود و هر روز کمی به آمادگی بدنم اضافه می شد. تا وقتی که در باشگاه هستم، خوبم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا رقابت های جهانی می تواند به عرصه رقابت 67 کیلوها برگردد، گفت: نه، تا آن وقت آماده نخواهم شد، اما تمرین را ادامه می دهم.

آقانیا با اشاره به اینکه ملی پوش وزن 67 کیلو رفیق اوست، گفت: رضا هم دوستم هست و هم کشتی گیر خیلی خوبی است. فنی و بافکر کشتی می گیرد. خودش را خسته نمی کند، خیلی مستعد است. مطمئنم که می تواند روی سکوی المپیک برود. من که دوست دارم حتما طلا بگیرد چون استحقاقش را دارد و با این کار هم مردم و هم محمد بنا را شادمان می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1458

به "آقانیا: رضا گرایی می تواند به طلای المپیک برسد، بنا لطف کرد و به دو اردو دعوتم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقانیا: رضا گرایی می تواند به طلای المپیک برسد، بنا لطف کرد و به دو اردو دعوتم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید