گروه خبری شبکه CCTV چین به کرمان سفر می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به لزوم معرفی آثار فرهنگی و تاریخی استان کرمان به سراسر دنیا گفت: به همین منظور گروه خبری شبکه CCTV چین به کرمان سفر می نماید.

گروه خبری شبکه CCTV چین به کرمان سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمود وفایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: گروه خبری تلویزیون CCTV کشور چین به منظور تهیه عکس، گزارش و فیلم از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به استان کرمان سفر می نماید.

وی با اشاره به اینکه این گروه خبری از تاریخ 2 الی 15 آذرماه جاری از اثار تاریخی و جاذبه های گردشگری چند استان دیدن می نماید گفت: این گروه از استان های کرمان، خوزستان، اصفهان، یزد، گیلان و فارس عکس، گزارش و فیلم تهیه می نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تعداد افراد این گروه را بیش از 10 نفر عنوان نمود و اضافه نمود: این گروه پس از ورود به کرمان راهی شهر بم می شوند و در این سفر از ارگ تاریخی این شهر و سایر جاذبه های گردشگری و مالی شهرستان بم گزارش تهیه می نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه استان کرمان تعداد آثار ثبت شده دنیای قابل توجهی نسبت به سایر استان ها و حتی در دنیا دارد، تعدادی از شبکه های تلویزیونی کشورهای مختلف دنیا درخواست صدور مجوز جهت تهیه فیلم و گزارش از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان را دارند.

وفایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان دارای بیشترین آثار طبیعی و تاریخی دارای ثبت دنیای در کشور است و معرفی و شناساندن این آثار از الویت های این اداره کل میراث استان است و به همین منظور همکاری با شبکه های تلویزیونی داخل و خارج از کشور به بهترین شکل ممکن انجام می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور هر چه بیشتر شبکه های تلویزیونی ایرانی و خارجی در استان کرمان در جذب گردشگر به استان پیروز باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 392

به "گروه خبری شبکه CCTV چین به کرمان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خبری شبکه CCTV چین به کرمان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید