کتاب جدید جورج بوش برای مهاجران

به گزارش وبلاگ علیکایی، جورج بوش پسر، رئیس جمهور سابق ایالات متحده کتاب جدیدی شامل نقاشی هایش از 43 مهاجر و زندگی نامه کوتاه آن ها را منتشر می نماید.

کتاب جدید جورج بوش برای مهاجران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی ان بی سی نیوز، کتاب جدید جورج بوش رئیس جمهور سابق ایالات متحده بر موضوعی تمرکز دارد که در حال حاضر او را از بسیاری از جمهوری خواستار متمایز می نماید: مهاجرت.

روز پنجشنبه انتشارات کرون گفت کتاب جدید جورج بوش با عنوان از بین بسیاری، یک نفر: پرتره های مهاجران آمریکا در دوم ماه مارس منتشر خواهد شد.

این کتاب شامل 43 پرتره اثر جورج بوش است که از مهاجرانی که او در طول این سال ها با آن ها آشنا شده خلق نموده است و بیوگرافی مختصری از هر یک از این افراد را نیز شامل می گردد.

بوش که در فاصله سال های 2001 تا 2009 به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده فعالیت داشت، همیشه از نقش مهاجران در این کشور ابراز رضایتمندی می کرد؛ طرز فکری که در تضاد کامل با سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است.

جورج بوش از زمان ترک کاخ سفید به یک نویسنده پرفروش کتاب و نقاش تبدیل شده است. تا به امروز بیش از سه میلیون نسخه از کتاب خاطرات او با عنوان لحظات تصمیم گیری به فروخته شده است. کتاب 41 که درباره جورج بوش پدر، دیگر رئیس جمهور سابق ایالات متحده است و پرتره های شجاعت که مجموعه ای از نقاشی ها از سربازان ارتش آمریکا است، از دیگر کتاب های جورج بوش پسر به شمار می فرایند.

بخشی از سود حاصل از فروش کتاب جدید بوش به خیریه ای که شرایط سکونت مهاجران را تسهیل می نماید، اختصاص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 891

به "کتاب جدید جورج بوش برای مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب جدید جورج بوش برای مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید