چهره واقعی تیم پارس جنوبی از هفته پنجم مشخص می شود

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از هفته پنجم چهره واقعی تیم پارس جنوبی پدیدار می شود و هر چه بازی ها جلوتر برود اوضاع تیم بهتر می شود.

چهره واقعی تیم پارس جنوبی از هفته پنجم مشخص می شود

به گزارش از، فراز کمالوند پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پارس جنوبی جم با ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوضاع خوبی از نظر فنی داریم، اما چند بازیکن را نداریم و گودرزی هم مصدوم شده و باید از نفرات موجود بهترین استفاده را ببریم.

او ادامه داد: برای بازی های فصل، 16 بازیکن از 18 بازیکن بزرگسال سال قبل از تیم جدا شدند با این شرایط به سه تا چهار هفته نیاز داریم که تیم به هماهنگی مطلوب برسد.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: در همه سال هایی که در لیگ برتر مربی گری کردم نیز بدون استثنا نیم فصل دوم بیشتر از نیم فصل اول امتیاز گرفتیم.

کمالوند ادامه داد: پارس جنوبی در این فصل بین 30 تا 40 درصد نسبت به فصل قبل کاهش هزینه داشته است. با رقم های بسیار پایینی تیم بسته شده است. اکنون 10 بازیکن بین 200 تا 400 میلیونی داریم و قرارداد بازیکن خارجی ما کمتر از 400 میلیون تومان است.

او بیان کرد: تیم پارس جنوبی امسال از بازیکنان بومی بیشتری استفاده خواهد کرد و تا پایان فصل چند بازیکن بومی دیگری را نیز جذب می کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: انتظار بازیکنان ما این است که بدانند چه زمانی پول می گیرند، اما معین نبودن زمان پرداخت ها نگران کننده است با این وجود هواداران نگران نباشند و بدانند بازیکنان تیم پارس جنوبی به علت دریافت نکردن پول اعتصاب نمی کنند و مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان ساعت 20 فردا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی جم با هم مصاف می دهند.

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم یک بر صفر از میزبان خود پرسپولیس شکست خورد و ذوب آهن هم 3 بر 2 مغلوب سایپا شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 22

به "چهره واقعی تیم پارس جنوبی از هفته پنجم مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره واقعی تیم پارس جنوبی از هفته پنجم مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید