پوتین: همکاری روسیه و کویت در جهت تقویت صلح در خاورمیانه است

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس جمهوری روسیه در پیغام تبریک خود برای امیر جدید کویت، تأکید کرد که همکاری روسیه و کویت، منافع هر دو ملت را تأمین نموده و در راستای تقویت صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه بوده و خواهد بود.

پوتین: همکاری روسیه و کویت در جهت تقویت صلح در خاورمیانه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین خاطرنشان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز پنج شنبه در تلگرام تبریک خود خطاب به شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر جدید کویت، به مناسبت به سلطنت رسیدن وی، تأکید کرد که همکاری روسیه و کویت، منافع دو کشور را تأمین نموده و در راستای تقویت صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پوتین در این پیغام، یادآور شده است که روابط روسیه و کویت همیشه دارای ماهیتی محبت آمیز، سازنده بوده و مطابق با تعهدات دو کشور برای ادامه کار مشترک به منظور توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف و همچنین مشارکت در امور بین الملل است.

به گفته وی، این روابط، بدون تردید منافع هر دو ملت را برآورده می نماید و در جهت تقویت صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه بوده و خواهد بود.

ولیعهد 83 ساله کویت در پی درگذشت امیر 91 ساله کویت، شیخ صباح الجابر الاحمد الصباح، که در آمریکا، جایی که از ماه جولای تحت درمان پزشکی قرار داشت، روز سه شنبه به عنوان امیر جدید کویت معرفی گردید.

رئیس جمهوری روسیه، پیش از این، در پیغام تسلیتی برای مقامات کویت، تأکید نموده بود که شیخ صباح الجابر الاحمد الصباح به راستی از اعتبار بالایی در خاورمیانه و حتی فراتر از این منطقه برخوردار بود. پوتین، وی را دوست واقعی روسیه نامیده و بر نقش او در توسعه اقتصادی- اجتماعی کویت و تقویت مواضع بین المللی این کشور، تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 963

به "پوتین: همکاری روسیه و کویت در جهت تقویت صلح در خاورمیانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: همکاری روسیه و کویت در جهت تقویت صلح در خاورمیانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید