واکنش رانیری به نامزدی سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی تیم فوتبال نانت فرانسه به قرار دریافت نامش در میان نامزدهای راهنمایی آتزوری واکنش نشان داد.

واکنش رانیری به نامزدی سرمربیگری تیم ملی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، به کلودیو رانیری اعتراف کرد از اینکه در لیست نامزدهای جانشینی جامپیرو ونتورا، سرمربی اخراجی تیم ملی ایتالیا قرار گرفته شاد است.

سرمربی سابق لسترسیتی که دو سال پیش با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و اکنون راهنمایی نانت فرانسه را برعهده دارد، به نشریه دومنیکا اسپورتیوا گفت: فعلاً که من سرمربی نانت هستم اما اینکه از تو خواسته گردد سرمربی تیم ملی کشورت شوی، اتفاقی خاص و زیبا است. به دست آوردن چنین فرصتی برای من مایه افتخار است اما در خصوص اینکه آیا من سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهم شد یا نه، باید از رئیس نانت بپرسید نه من.

رانیری در پاسخ به این سؤال که ایتالیا چگونه باید کارش از سر بگیرد، ادامه داد: با بازیکنان جوانی که داریم. ما باید آنها را برای دور بعدی جام ملت های اروپا آماده کنیم. آنها باید راه و رسم رقابت کردن را بیاموزند و نهایت کوشش شان را انجام دهند. ما بازیکنان جوان فوق العاده و استعدادهای نابی مانند اینسینیه داریم. پیش از این بیشتر از این بازیکنان داشتیم و بازیکنان جوان مان هم فقط در لیگ ایتالیا بازی می کردند. تجربه این بازیکنان محدود است چون بیشتر تیم های لیگ ما ترجیح می دهند که به بازیکنان بزرگ خارجی تکیه نمایند. در مرحله مقدماتی ما به هزار و یک دلیل باختیم و باید تیم مان را از نو بسازیم و به آن فرصت بازسازی بدهیم وگرنه به هیچ جایی نخواهیم رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 475

به "واکنش رانیری به نامزدی سرمربیگری تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رانیری به نامزدی سرمربیگری تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید