والیبال زنان باشگاه های آسیا؛ انتها کار ایران با رده چهارم

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران (پانا) - تیم والیبال بانوان سایپا با پذیرش شکست برابر نماینده کشور میزبان به اسم چهارمی رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا اکتفا کرد.

والیبال زنان باشگاه های آسیا؛ انتها کار ایران با رده چهارم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز پایانی بیست ویکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا امروز (پنج شنبه) با سه ملاقات در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می گردد.

تیم والیبال بانوان سایپا نماینده ایران در این مسابقات از ساعت 12 به وقت تهران و در ملاقات رده بندی به مصاف سوپریم چانبری (تایلند) رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

شاگردان مریم السادات هاشمی در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 19 و مغلوب نماینده کشور میزبان شدند تا به اسم چهارمی رقابت ها اکتفا نمایند.

شبنم علیخانی (کاپیتان)، مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا کدخدا، و سودابه باقرپور بازیکنان آغاز نماینده تیم سایپا در منطقه ها یک تا 6 این مسابقه بودند و زهرا بخشی (لیبرو) هم آن ها همراهی کرد.

تیم سایپا در نخستین بازی مرحله گروهی این رقابت ها هم یک بار به مصاف سوپریم چونبری (تایلند) رفته و سه بر یک نتیجه را واگذار نموده بود.

قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان سال 99 ایران (سایپا) در مجموع 6 مسابقه در این رقابت ها برگزار کرد و با دو برد و چهار شکست، در رتبه چهارم باشگاه های زنان آسیا در سال 2021 نهاده شد.

پیش از مسابقه دو تیم سایپا و سوپریم چانبری، تیم ژتیزو (قزاقستان) سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 11 و 25 بر 23 چاکو موچو (فیلیپین) را شکست داد و در رتبه پنجم این مسابقات نهاده شد.

از ساعت 15 امروز هم تیم های آلتای (قزاقستان) و ناخون راتچاسیما (تایلند) برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1562

به "والیبال زنان باشگاه های آسیا؛ انتها کار ایران با رده چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال زنان باشگاه های آسیا؛ انتها کار ایران با رده چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید