نظارت هوشمند نانوایی های آذربایجان غربی در حال انجام است

به گزارش وبلاگ علیکایی، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پخت و پز نان بویژه ساعت کاری نانوایی ها در استان تحت نظارت جدی و مستمر بازرسان قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی است، گفت: علاوه بر آن، نظارت هوشمندی هم بر نانوایی ها به وسیله سامانه مربوطه اعمال می گردد.

نظارت هوشمند نانوایی های آذربایجان غربی در حال انجام است

نادر رحیمی با بیان اینکه گزارش های مردمی نقش مهمی در نظارت ها ایفا می نماید، اظهار کرد: نظارت های هوشمند در حوزه آرد و نان به وسیله سامانه نانی نو به صورت مستمر انجام و تراکنش های مشکوک بلافاصله به وسیله بازرسان آنالیز می گردد.

وی اضافه نمود: کارتخوان های موجود در نانوایی ها هر روز گزارش گیری می گردد و مقدار فروش واحدها به وسیله سامانه تحت نظارت است.

وی اضافه نمود: ساعت کاری تعریف شده برای نانوایی های استان براساس مقدار آرد دریافتی است که با توجه به تراکنش های اجرا شده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: از شروع فعالیت این قرارگاه و بازرسی های اجرا شده بیشترین مقدار گزارش های مردمی و شکایتهای موجود در زمینه آرد و نان بوده است.

رحیمی بعلاوه از کشف 84 کیسه آرد 40 کیلویی از یک فرد متخلف که دلالی و خرید و فروش غیر مجاز در این حوزه انجام می داد، اطلاع داد و گفت: ارزش کشفیات اجرا شده بیش از 500 هزار تومان به ازای هر کیسه آرد به نرخ بازار آزاد است.

وی اضافه نمود: فرد متخلف سابقه دار بوده و ساکن شهر ارومیه است که آردهای انبار شده در منزل و مغازه های متعلق به وی کشف شده است.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1892

به "نظارت هوشمند نانوایی های آذربایجان غربی در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت هوشمند نانوایی های آذربایجان غربی در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید