تابلوسازی، یک روش تبلیغاتی ماندگار تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا

به گزارش وبلاگ علیکایی، تابلوسازی یکی از صنایع ارزشمند و بسیار متنوع در حوزه تبلیغات به شمار میرود. بیلبوردهایی که در خیابان مشاهده می کنید اغلب تابلوهای موجود در گذرگاه ها، تابلو سردر مغازه ها، آپارتمان ها، هتل ها، کافه ها و … محصول این صنعت کاربردی هستند.

تابلوسازی، یک روش تبلیغاتی ماندگار تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا

تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

هدف اصلی این صنعت کمک به تبلیغات حرفه ای، نمایش آسان محصولات و معرفی آنها به مخاطب است. همان طور که می دانید بدون تبلیغات حرفه ای موفقیت در کسب وکار غیرممکن است. همین امر سبب شده که تابلوسازی با بهره گیری از دانش و فناوری های مدرن از پیشرفت های صنعتی عقب نماند.

به همین دلیل امروزه شاهد تولید و عرضه انواع تابلوهای استیل، کامپوزیت، چلنیوم، روان، نئونی و بسکمک موارد دیگر هستیم. آشنایی به این صنعت می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند. با ما همراه باشید.

صنعت تابلوسازی چیست؟

به هر نقطه ای از شهر که نگاه کنید متوجه می شوید که تابلو اصلی ترین ابزار تبلیغات و معرفی محصولات است. اغلب فعالان مالی معتقد هستند که ساخت تابلو یک فعالیت هزینه بر نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری بلندمدت به شمار میرود؛ زیرا استفاده از یک تابلو مناسب در درازمدت موجب کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد شد

بدون شک اولین و مهمترین ابزاری که می توانید برای معرفی محصولات و خدمات خود به آن متکی باشید تابلوسردر و ورودی شما است. برای مثال اگر در طراحی تابلو مغازه نکات کلیدی و اساسی رعایت شود علاوه بر زیباسازی نمای ظاهری مغازه شما، نوعی تبلیغ حرفه ای به حساب می آید.

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی از روش های مختلفی به منظور جذب مخاطب کمک گرفته می شود. یکی از اصلی ترین روش هایی که می تواند در موفقیت تجاری به شما کمک کند، استفاده از امکانات تابلوسازی است. هیچ تفاوتی ندارد در چه حوزه ای فعالیت می کنید یا اینکه شرکت و مغازه شما تا چه اندازه بزرگ است، تنها چیزی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است استفاده از تابلوهای دارای ابعاد و طرح مناسب برای تبلیغات است. مهم ترین تابلوهایی که می توانید در تبلیغ کسب وکار خود از آنها استفاده کنید عبارتند از:

تابلو چلنیوم

در سال های اخیر تابلو چلنیوم به یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی تبدیل شده است. این نمونه تابلو دارای تنوع طرح و رنگ است و می توانید با توجه به نیاز کاری و حرفه ای خود محصول مناسب را انتخاب و نصب کنید. این تابلو از نظر ظاهری به انواع مدل ستاره ای، چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستالی، چلنوم طلای و ... تقسیم می شود.

این تابلوها با انواع شرایط آب وهوایی سازگار بوده و در برابر نفوذ گردوخاک و آب نفوذناپذیر هستند. این مزیت موجب افزایش طول عمر و ماندگاری این نمونه از حروف برجسته شده است. مزیت دیگری که با استفاده از تابلوهای چلنیوم از آن بهره مند می شوید حفظ درخشندگی این تابلو برای مدت زمانی بسیار طولانی است. در نتیجه در تبلیغ برند یا محصول خود با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شود.

عامل مهمی که هنگام ساخت تابلو برای شما اهمیت دارد آگاهی از قیمت تابلو چلنیوم و بهترین تابلوساز تهران است. قیمت تابلو به عوامل مختلفی مانند طرح، ابعاد، رنگ بندی، نورپردازی، ارتفاع نصب و بسکمک موارد دیگر وابسته است؛ اما اگر به مزیت نصب تابلو و رابطه مستقیم آن با افزایش فروش دقت کنید، درک می کنید که پرداخت هزینه اولیه برای ساخت تابلومغازه در حقیقت شما را از سایر تبلیغات بی نیاز می کند.

به عبارت ساده تر صنعت تابلوسازی می تواند از طریق تولید تابلوهای ماندگار و باکیفیت گامی موثر در کاهش هزینه های تبلیغات جانبی بردارد.

تابلو مغازه کامپوزیت

یکی دیگر از تابلوهایی که می توانید در تبلیغات فروشگاه، مغازه، هتل و… از آن استفاده کنید انواع تابلوهای کامپوزیت است. وجود ورقه های pvc در ساخت این تابلو موجب افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات جوی و افزایش سازگاری آن با شرایط آب­وهوایی مختلف شده است. تابلو کامپوزیت بسیار سبک و مقاوم هستند و به عنوان زمینه تابلو سردر مغازه به همراه زیرسازی آهنی ساخت استفاده می شود. هزینه تولید این نمونه تابلوها بسیار کم و نصب آنها آسان است. از قابلیت شستشو برخوردارند و دوام بسیار بالایی دارند.

تابلوسازی با حروف برجسته استیل

تنوع طرح و رنگ موجب شده که تابلوهای استیل به یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی تبدیل شوند. در ساخت این نمونه تابلوها از ورقه های استیل طلایی و نقره ای با رویه آیینه ای یا خش دار استفاده می شود.

ترکیب استیل با پلکسی علاوه بر افزایش مجذوب کنندهیت تابلو در جذب مخاطب نیز عملکرد بسیار موفقی خواهد داشت. در ساخت لبه های این تابلو از لحیم کاری با فلز قلع استفاده می شود

مزیت دیگر تابلوهای استیل سازگاری بالای آن با انواع شرایط آب و هوایی است؛ بنابراین می توانید در هر منطقه ای برای تبلیغات خود از این نمونه تابلوهای مقاوم و ظاهری بسیار لوکس و مجذوب کننده به فضای کاری خود بدهید.

بسکمک از مواقع از تابلوهای استیل و حروف برجسته برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. نصب حروف برجسته استیل روی کانتر منشی یا در فضای لابی بسیار رواج دارد و روح تازه ای به دکوراسیون می بخشد.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس نوعی تابلوی تبلیغاتی است که در شیشه یا طلق واقع شده است. از این نمونه تابلوها می توان برای فضای داخلی و خارجی استفاده کرد. معمولا در نمایشگاه ها و طراحی غرفه نمایشگاهی از لایت باکس ها با رنگ آمیزی های مجذوب کننده و حاوی تصاویر محصولات به تعداد زیاد بهره برداری می شود.

در صنعت تابلوسازی برای افزایش سازگاری لایت باکس با فضای موردنظر بر روی ضخامت آن متمرکز می شوند. به همین دلیل تابلوهایی که در فضای داخلی نصب می شوند ضخامت کمتری نسبت به تابلوهای خارجی دارند. این تابلو از موادی مانند آلومینیوم، پلکسی گلاس و ام دی اف ساخته می شود.

مزیت اصلی استفاده از لایت باکس فریم لس این است که می توان آنها را به حالت های آویزان، ایستاده، سقفی، یک طرفه، دوطرفه، دارای نور و فاقد نور طراحی و تولید کرد.

تابلو نئونی

این نمونه تابلوها در دو نوع شیشه ای و پلاستیکی تولید می شوند که نوع پلاستیکی به نئون فلکس معروف است و جزو جدیدترین متریال های تابلو سازی محسوب می شود.

جنس این نوع تابلوهای بی رنگ و شفاف است و در نورپردازی آنها از ترکیب رنگ های بسیار مجذوب کننده استفاده می شود. این ترکیب رنگی منحصربه فرد می تواند چشم هر مشتری و بیننده ای را خیره کند.

شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا

از مواردی که همکاری با شرکت تابلوسازی موتیفا باید انتظار داشته باشید:

  • طراحی حرفه ای با استفاده از نرم افزارهای مدرن سه بعدی و طراحان حرفه ای
  • برخورداری از تیم ارزیابی برای بررسی محل و انتخاب نوع و متریال برای ساخت تابلو
  • پشتیبانی همه جانبه از مشتری در تمام مراحل ثبت سفارش، ساخت و نصب تابلو
  • استفاده از ایده و طرح مشتری در ساخت انواع تابلوها
  • تولید تابلو در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوع ترین متریال های اولیه
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی

سخن پایانی

هدف اصلی تبلیغات کمک به جذب مخاطب و افزایش فروش است. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ کسب وکار خود از آن استفاده کنید؛ اما یکی از مطمئن و مناسب ترین روش هایی که می تواند هزینه های جانبی تبلیغات را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد استفاده از صنعت تابلوسازی در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی سردر مغازه است. پیشرفت های رخ داده در این حوزه موجب ایجاد تنوع بسیار زیاد در طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی، درون و بیرون ساختمانی، بیلبوردها، تابلوهای شهری و گذرگاهی و بسکمک از موارد دیگر است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1401 بروزرسانی: 22 آذر 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1901

به "تابلوسازی، یک روش تبلیغاتی ماندگار تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تابلوسازی، یک روش تبلیغاتی ماندگار تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوسازی، یک روش تبلیغاتی ماندگار تابلوسازی چه کمکی به کسب و کارها می کند؟شرکت و کارگاه تابلوسازی موتیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید