نزاع و درگیری درپاکدشت به قتل یک نوجوان منجر شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در جریان نزاع و درگیری اتفاق افتاده در یکی از مناطق پاکدشت، یک نوجوان 14 ساله به قتل رسید.

نزاع و درگیری درپاکدشت به قتل یک نوجوان منجر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ رضا علی بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در حوزه کلانتری 12 فرون آباد، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: در آنالیز های انجام شده توسط عوامل انتظامی تعیین شد که در جریان درگیری و نزاع جمعی، نوجوانی 14 ساله از ناحیه گردن، مورد اصابت عمیق چاقو قرار گرفته و به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل شده است.

وی اضافه کرد: این نوجوان، به دلیل شدت جراحت وارده، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

علی بخشی با اشاره به این که به گفته پدر مقتول، قاتل با یاری جمعی از دوستانش از محل متواری شده است اظهار کرد: تیم های ویژه اطلاعاتی و پلیس آگاهی، اقدام به آنالیز صحنه جرم نموده و نسبت به ردگیری قاتل اقدام کردند.

وی توضیح داد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، قاتل به همراه 4 نفر از عوامل اصلی نزاع، ظرف چند ساعت در یکی از روستاهای پاکدشت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اضافه کرد: متهم در بازپرسی اولیه اظهار داشت که با مقتول دوست بوده و در حین درگیری، با از دست دادن کنترل خود، مرتکب جنایت شده است.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1066

به "نزاع و درگیری درپاکدشت به قتل یک نوجوان منجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزاع و درگیری درپاکدشت به قتل یک نوجوان منجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید