نبی خبر داد؛ تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش

به گزارش وبلاگ علیکایی، دبیرکل فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری شکایت این فدراسیون از رای صادره فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی به دادگاه عالی ورزش خبر داد.

نبی خبر داد؛ تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی درباره فرایند برنامه ریزی های فدراسیون پس از اعلام رای اولیه فیفا در پفراینده سرمربی سابق تیم ملی مطرح نمود: بلافاصله پس از دریافت این رای توسط وکلای پفراینده، نشستی با حضور سرپرست فدراسیون، اینجانب و تیم وکلا برگزار گشت. در این باره برنامه ریزی برای احقاق حق مسلم فوتبال ایران نسبت به رای ناعادلانه اجرا شده آغاز شده و مراتب آن به طور کامل به اطلاع می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت پفراینده و به جهت حفظ منافع ملی، تصمیمات مهمی در این باره گرفته شد. بر این اساس و با توجه به این رای ناعادلانه و حسب هماهنگی های به عمل آمده کارگروه مجربی تشکیل خواهد شد که در آن جمعی از حقوقدان های برجسته کشور در نقشه راه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش فدراسیون را همراهی خواهند کرد.

دبیرکل فدراسیون افزود: این کارشناسان از حوزه معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بازرسی کل کشور، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و برخی نهادهای نظارتی دیگر هستند تا در راستای حفظ منافع ملی و حراست از حریم ورزش و فوتبال کشور مقدمات لازم و کافی را جهت ارائه لایحه متقن به دادگاه عالی ورزش در زمانبندی مشخص به عمل آورند.

نبی شرح داد: فدراسیون فوتبال با همه وجود تلاش می کند نسبت به احقاق حقوق حقه فوتبال کشور اقدامات قانونی را در این باره انجام دهد.بر این اساس با اجماع ملی و بهره بردن از همه ظرفیت ها نسبت به شکستن این رای ناعادلانه در مراجع قضایی بین المللی بعدی اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 902

به "نبی خبر داد؛ تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی خبر داد؛ تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید