کی روش فاش کرد؛ انتخاب قطر بخاطر یک رویا بود!

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال قطر تکرار قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی را دو هدف بزرگ خود با این تیم دانست. او گفت که لحظه ای در قبول پیشنهاد قطری ها تردید نکرده است.

کی روش فاش کرد؛ انتخاب قطر بخاطر یک رویا بود!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کارلوس کی روش بعد از جام جهانی 2022 راهنمایی تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت.

او درباره علت قبول راهنمایی قطر گفت: رابطه من با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر بسیار محبت آمیز و قابل اعتماد بود. از آن ها به خاطر اعتماد و حمایتی که از من داشتند بسیار تشکر و قدردانی می کنم. وقتی این فرصت برای من پیش آمد و مسئولان فدراسیون فوتبال قطر خواهان همکاری شدند لحظه ای تردید نکردم. حتی یک ثانیه هم درنگ نکردم و به آن ها پاسخ مثبت دادم و این به دو علت بود؛ نخست این که رویای من این بود که با 5 تیم به جام جهانی صعود کنم و می خواهم که قطر پنجمین صعود من باشد. من با آفریقای جنوبی، پرتغال و ایران(دو صعود) به جام جهانی رفته ام. با مصر هم تا آستانه صعود به جام جهانی رفتم اما در نهایت نشد و اما علت دوم پیشرفت چشمگیری است که فوتبال قطر در 13 سال اخیر داشته است و توجه بسیار زیادی است که مسئولان این کشور به فوتبال در همه زمینه ها دارند.

کی روش از دو هدف بزرگ خود با قطر گفت: من دو هدف با قطر دارم؛ نخست تکرار قهرمانی با این تیم در جام ملت های آسیا و دوم صعود به جام جهانی. قطر نخستین جام جهانی خود را تجربه کرد اما این حضور به خاطر میزبانی بود و نه صعود مستقیم. فدراسیون فوتبال قطر با میزبانی جام جهانی این فرصت را برای بازیکنان جوانی به وجود آورد که حضور در این رقابت بزرگ را تجربه نمایند و اکنون نوبت ادای دین به فدراسیون قطر است و باید خودمان به صورت مستقیم صعود به جام جهانی را کسب کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1988

به "کی روش فاش کرد؛ انتخاب قطر بخاطر یک رویا بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش فاش کرد؛ انتخاب قطر بخاطر یک رویا بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید