نظر دراگان اسکوچیچ درباره بازی ایران - کامبوج

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ پیش از ملاقات فردا مقابل کامبوج در مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین گفت: اول از همه سلام و صبح بخیر می گویم و در ابتدا می خواهم رضایت خودم را از بازی با بحرین ابراز کنم. بازی خوبی بود. در حالی که فشار روانی زیادی روی بازیکنان بود، اما نتیجه خوبی گرفتیم. از بازیکنانم می خواهم که آن بازی را فراموش نمایند و در فوتبال کاری به اتفاقات و خاطرات گذشته نداریم.

نظر دراگان اسکوچیچ درباره بازی ایران - کامبوج

او ادامه داد: درباره تیم کامبوج اصلا نمی خواهیم این تیم را دست کم بگیریم و احترام زیادی برای آن ها قائل هستیم. بازی های این تیم را که مشاهده کردم و عملکرد آن ها نسبت به نتایجی که کسب کردند، بهتر است. بار دیگر هم از تیم خودم درخواست می کنم که تمرکز زیادی روی این بازی بگذارند و جدیت خودشان را حفظ بنمایند، چراکه ما برای برد در این بازی آمدیم. در حالیکه احترام زیادی برای کامبوج قائل هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی در جدول گروه خود رو به بهبود است و بازی با کامبوج چه تاثیری برای ایران در جدول رده بندی خواهد داشت، توضیح داد: ما برای این به بحرین آمدیم که صد درصد امتیازات را کسب کنیم و کاری به محاسبات و، اما و اگر ها نداریم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. تمام بازیکنان، کادرفنی و همه اعضا باید تمرکزشان روی بازی با کامبوج باشد و از آن ها می خواهم که بازی با عراق و، اما و اگر ها را فراموش نمایند. ما هرآنچه که در توان داریم را برای این بازی خواهیم گذاشت و کاری به، اما و اگر ها نداریم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1412

به "نظر دراگان اسکوچیچ درباره بازی ایران - کامبوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر دراگان اسکوچیچ درباره بازی ایران - کامبوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید