مراکز ضعیف دانشگاه علمی کاربردی تعطیل خواهند شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: مراکز علمی کاربردی که بتوانند ارتقاء در سطح بندی داشته باشند تقدیر خواهند شد و مراکز ضعیف در صورت عدم برطرف مسائل تعطیل می شوند.

مراکز ضعیف دانشگاه علمی کاربردی تعطیل خواهند شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد حسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در چهل و یکمین گردهمایی روسای مراکز آموزشی عملی کاربردی استان مرکزی با اشاره به شرایط کنونی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه توانسته سهم خوبی در جذب جوانان مشتاق تحصیل به دست آورد و در این حوزه در حال رقابت با دانشگاه های نظری است.

وی اضافه نمود: در طرح پالایش و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی از 93 هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به 35 هزار مدرس تایید شده رسیده ایم که این مدرسین تمام صلاحیت های علمی و دانشی را دارا هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با افزایش کیفیت در آموزش های مهارتی باید به سمت کاربردی تر شدن رشته های دانشگاهی برویم تا بتوانیم در راستای یاری به اقتصاد کشور گام برداریم. در این صورت است که دانش آموختگان حرفه ای تر و کاربردی تر در دانشگاه تربیت خواهند شد.

امید ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی آموزش به لحاظ شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش ها برای دانشجویان نیز برنامه هایی خارج از وام شهریه در حال پیگیری هستیم تا شرایط خرید رایانه و استفاده از فضای مجازی برای همه تسهیل گردد.

وی اظهار کرد: مراکز آموزشی بررسی و پالایش خواهند شد و از مراکز پیروز که بتوانند ارتقاء در سطح بندی داشته باشند تقدیر به عمل خواهد آمد و مراکز ضعیف در صورتی که نسبت به برطرف مسائل خود اقدام ننمایند، تعطیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ابراز امیدواری از پذیرش داوطلبان بیشتر نسبت به سال های گذشته در سال تحصیلی جدید حتی با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، از روسای مراکز درخواست کرد نسبت به برگزاری هرچه بهتر کلاس های مجازی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 973

به "مراکز ضعیف دانشگاه علمی کاربردی تعطیل خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز ضعیف دانشگاه علمی کاربردی تعطیل خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید