فولاد ازنا به زودی راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت فولاد ازنا در حال انتقال است و با اعتبار در نظر گرفته شده ضمن حل مشکل حقوقی، به زودی راه اندازی می گردد.

فولاد ازنا به زودی راه اندازی می گردد

حسین گودرزی، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که هدف سفر اول دولت به لرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: در این راستا شهرستان ازنا پروژه های نیمه تمام بزرگ و به نامی داشت که اعتبارات خوبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور جهت تصویب نهایی پروژه ها و سفر وزرا به عنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان ازنا، جهت تأیید نهایی و بازدید از پروژه ها بود.

گودرزی توضیح داد: در شهرستان ازنا برای تکمیل چهارخطه ازنا ـ شازند، تکمیل سد کمندان و شبکه آبیاری و زهکشی روستاهای تحت پوشش، آبرسانی شهر ازنا، زمین چمن مصنوعی، تخریب و بازسازی مرکز فنی و حرفه ای خواهران، تکمیل سالن ورزشی گلیجرد و برطرف مشکل حقوقی فولاد ازنا اعتبار گذاشته شد.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کار واگذاری شرکت فولاد اجرا شده و کار انتقال در حال برگزاری است، به زودی مرحله راه اندازی آن آغاز خواهد شد، شرط کردیم خریدار حداقل باید 1000 میلیارد تومان با دو امضاء در بانک صنعت و معدن به ودیعه بگذارد که فولاد صدر راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1668

به "فولاد ازنا به زودی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد ازنا به زودی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید