فرد مورد حمایت اروپا در انتخابات آمریکا اعلام شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران : نتایج نظرسنجی اخیر موسسه یوگاو نشان می دهد که بیشتر شهروندان هفت کشور اروپایی از پیروزی بایدن مقابل ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حمایت می نمایند.

فرد مورد حمایت اروپا در انتخابات آمریکا اعلام شد

با ما سفر کنید و با سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: روزنامه گاردین پنجشنبه شب نوشت، نظرسنجی موسسه یوگاو که در هفت کشور اروپایی از جمله انگلیس، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و سوئد اجرا شده بیشتر شرکت نمایندگان خواستار پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا هستند.

طبق این نظرسنجی، کمتر از یک نفر از هر 10 اروپایی بر این باورند که انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده ایالات متحده کاملاً آزاد و منصفانه برگزار می گردد.

نظرسنجی یوگاو که در تاریخ 15 سپتامبر تا چهارم اکتبر (25شهریور تا 13مهر) از هر هزار شهروند کشور اروپایی تهیه شده نشان می دهد که اروپایی ها به رغم اینکه نامزد دموکرات ها را خیلی خوب ارزیابی نمی نمایند یا شناخت زیادی از او ندارند، به شدت مشتاق پیروزی بایدن هستند.

طبق نتایج این نظرسنجی، 80 درصد از شرکت نمایندگان در دانمارک، 71 درصد در آلمان، 64 درصد در فرانسه، 61 در انگلیس خواستار پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا هستند.

در ایتالیا نیز 58 درصد از شرکت نمایندگان خواستار پیروزی بایدن و تنها 20 درصد خواستار حضور مجدد ترامپ در کاخ سفید هستند.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر (13 آبان) برای معین رئیس جمهوری جدید و معاون او برگزار می گردد.

ترامپ موضوع تقلب در انتخابات 13 آبان را مطرح نموده است و در جدیدترین توئیتش گفت: رای گیری پیش رو، فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 979

به "فرد مورد حمایت اروپا در انتخابات آمریکا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرد مورد حمایت اروپا در انتخابات آمریکا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید