فرانسه تمامی رستوران ها و سینماها را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، نخست وزیر فرانسه روز شنبه گفت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها و سینماهای این کشور تعطیل می گردد.

فرانسه تمامی رستوران ها و سینماها را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه روز شنبه هشدار داد که شیوع ویروس کرونا در این کشور در حال شتاب دریافت است.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، اضافه نمود: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، هرگونه تجمع را ممنوع اعلام خواهیم کرد و از فرانسوی ها می خواهم که جابجایی های خود را کاهش دهند.

فیلیپ در ادامه این کفرانس خبری گفت که تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها و سینماهای فرانسه با هدف جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل می شوند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فرانسه اظهار داشت که 98 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در راستا بهبودی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار، طی 24 ساعت گذشته تست کرونای 838 نفر در فرانسه مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به این ویروس در این کشور به 4500 نفر برسد.

امروز نیز 12 نفر به قربانیان ویروس کرونا در فرانسه اضافه شد تا شمار تلفات این ویروس در فرانسه به 91 نفر برسد.

در حال حاضر در کل دنیا 155 هزار و 812 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 5 هزار و 814 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین تا کنون 74 هزار و 268 نفر توانسته اند بهبودی خود را بدست بیاورند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 583

به "فرانسه تمامی رستوران ها و سینماها را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه تمامی رستوران ها و سینماها را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید