شرایط تحریم وبینار، کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها را حذف کرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های ملی و بین المللی وزارت علوم گفت: به دلیل شرایط تحریم وبینار، کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها حذف شد.

شرایط تحریم وبینار، کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها را حذف کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری های ملی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها که هم اکنون در دانشگاه الزهرا (س) درحال برگزاری است، گفت: مرکز مطالعات و همکاری های ملی و بین المللی وزارت علوم با هدف تسهیل و افزایش کیفیت و کمیت و همچنین تبادل فکر و آرا میان صاحب نظران داخلی و خارجی ده ها برنامه را در قالب های مختلف برگزار می نماید به طوری که تامین مالی بعضی کارگاه های دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی را به عهده دارد.

صدری نسب با بیان اینکه در پی تحریم ها و مسائل ایجاد شده، این مرکز به اهمیت ایجاد کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها پی برد، توضیح داد: با توجه به اهمیت و مقابله با تکانه های مالی تاثیرگذار و فراهم سازی بستر مناسب کمیته راهبردی دانشگاه علامه، شهیدبهشتی و الزهرا (س) و پیش نشست فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی و دانشگاه الزهرا (س) به ایجاد این کنفرانس همت گماردند.

وی ادامه داد: در این کنفرانس کشور هایی همچون کوبا، چین و روسیه حضور دارند پژوهشگران و مدیران و صاحب نظران چندی در این کنفرانس حضور یافته اند، اما به دلیل شرایط تحریم وبینار این کنفرانس حذف شد.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری های ملی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام نمود: بیش از صد مقاله توسط پژوهشگران به این کنفرانس ارائه داده شده است و پس از آنالیز های دقیق از میان آن ها 51 مقاله پذیرفته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 153

به "شرایط تحریم وبینار، کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحریم وبینار، کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید